Note fondée sur 301 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Marc,Thank you for taking the time to complete our review regarding your recent stay with us. Your satisfaction is very important to us, and we are glad you enjoyed your time at The Wall Street Hotel.On behalf of our entire team, we hope to welcome you back in the near future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Emplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par The Wall Street Hotel - Guest Services Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at The Wall Street Hotel. We are delighted to hear you enjoyed your time with us. Should you have any feedback so we may achieve a perfect 5/5 for your next stay with us, please do not hesitate to reach out to us directly. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Chambre très confortable Personnel très agréable et sympathique les produits d’hygiène, le linge et les équipements sont de qualité. parfait, je recommande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par The Wall Street Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Abdellah,It is wonderful you found The Wall Street Hotel to be perfect! It would be a pleasure to welcome you back for another incredible stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2024 sur Expedia
Un personnel charmant et accueillant. L’hôtel est très propre et décoré avec goût. On s’y sent bien dès l’entrée. Idéalement placé dans wall street proche du métro, des restaurants et du bord de l’Hudson. Les prix du minibar sont très correct. À refaire, nous y retournerions sans hésiter.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par The Wall Street Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you, Jeremy, for taking the time to leave us a review. We are delighted you so enjoyed this stay with us, may it be the first of many!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2023 sur Expedia
L’hôtel le premier jour a pris sur la carte de crédit un montant réservé de USD500 pour toute consommation ce qui est normal . En suite chaque jour m’ a pris encore USD500 . En total 7 montants de USD 500 déduits en 3 jours de ma carte de crédit alors que la consommation était de usd 800. J’ai été trois fois à la réception pour me plaindre, j’ai dû même faire appel au directeur de l’établissement qui a expliqué que les montants étaient “juste” réservés, mais pas débités 😑😑😑 , mais il n’a pas compris qu’un montant abusif de ma carte avait été “réservé “ dont je ne pouvais plus en disposé . C’est la première fois qu’une situation comme celle-ci m’arrive, pourtant je voyage énormément . Les vacances à New York ont tourné au vinaigre, n’ont pas été celle que j’avais attendue. Heureusement j’avais d’autres cartes de crédit et des liquidités sinon je n’aurais même pas pu sortir de l’hôtel car l’hôtel avait épuisé mon crédit sur la carte . Une chose est certaine,prochain voyage à NY j’éviterai cet hôtel qui est de plus super loin de tout. GB
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2023 par The Wall Street Hotel - Guest Services Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at The Wall Street Hotel. We appreciate you taking the time to provide us with feedback regarding your stay and apologize for any inconveniences you may have faced regarding the credit card transactions incurred during your stay. We will look into the issue and improve our services for the future. We hope that despite this, we will have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a better stay.
4 sur 5
par un voyageur

Bonne alternative sur le Financial District

Publié le 29 mars 2023 sur Hotels
Bel établissement, très bien situé et nouvellement rénové. Les portiers sont au top, mais peu mieux faire pour ce qui est du ménage en chambre, des "amenities" voire du service au bar et au restaurant ! Les chambres sont d'une bonne taille, toutefois pas de vue !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2023 par The Wall Street Hotel - Guest Services Team, Gestion de l’hôtel
Thank you, Jean-Christophe, for taking time time to leave us such a lovely review. We are happy to hear you enjoyed your stay with us for such a special occasion. We appreciate your feedback and will be sure to pass it along to our team. We hope to welcome you back soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Overpriced and crowded. Not the intimacy I would’ve liked
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par The Wall Street Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Dear Marc,Thank you for sharing your feedback with us. We’re sorry to hear that your stay did not meet your expectations for a more intimate experience. We strive to create a welcoming atmosphere and will consider your comments as we work to improve our guests' experiences.We appreciate your insights and thank you for choosing The Wall Street Hotel.Warm regards,The Wall Street Hotel Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Front Desk Reception Staff was rudest I have experienced at a hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Martin,Thank you for staying with us at The Wall Street Hotel and taking the time to respond to our review regarding your recent stay with us. We are sorry to hear that your time with us was not up to par. If there may be any finer details you would like to provide regarding your time with us, please do not hesitate to inform us so we may improve our services for you and our guests in the future.We hope to have the opportunity to welcome you back at a later date to provide you with an exceptional stay.Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Excellent staff, beautiful space.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Denise,Thank you for taking the time to complete our review regarding your recent stay with us. Your satisfaction is very important to us, and we are glad you enjoyed your time at The Wall Street Hotel.On behalf of our entire team, we hope to welcome you back in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Couldn’t recommend this hotel property more - it’s a must stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Alison, Thank you for taking the time to complete our review regarding your recent stay with us. Your satisfaction is of utmost importance to us, as we are dedicated to providing the highest level of service to our guests. Your feedback will assist us in continually enhancing our guest experience.On behalf of our entire team, we look forward to welcoming you back in the near future.