Note fondée sur 154 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,2 sur 5
53 % des clients le recommandent
2,3 Propreté de la chambre
2,4 Service et personnel
2,4 Confort de la chambre
2,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 oct. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Worst experience ever

Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
The host was super rude. We didnt fight or anything but even answers to general questions were so rudely given. He even said we cant get a room if i dont give my credit card pin number to him. And then the host started asking personal questions The room was dirty and not clean This was the worst experience ever
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
The bed was old but for the money in that area i guess its to be expected
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
They have bed bugs and the lady that’s there very nasty and rude and nasty I left and I would like my money back I will never stay there again I should put that place on the news
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
They have bed bugs and the lady that’s there very nasty and rude and nasty I left and I would like my money back I will never stay there again I should put that place on the news
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
No wifi , no fridge, no oven
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
No useful Wi-Fi, terrible attitude, and dirty room
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia