Note fondée sur 539 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2023 par 42673, Gestion de l’hôtel
thankyou
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2023 sur Hotels
Odeur, confort ordinaire pour le prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2023 par 42673, Gestion de l’hôtel
THANK YOU!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2023 sur Hotels
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2023 par 42673, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Au dessus des attentes.

Publié le 12 mars 2018 sur Hotels
Tout ce dont à quoi nous nous attendions de cet hôtel a été dépassé. Toutes nos demandes ont été répondues et ils ont même deblayé ma voiture puisqu'il a neigé durant mon absence...wow! Merci à Patty et à son équipe.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2018 sur Expedia
Bon prix. L’hôtel était en bonne état et très propre. Je le recommande.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Passage obligatoire, cette ville était une étape.

Publié le 10 oct. 2014 sur Expedia
Les gens à la réception étaient très gentils et efficaces.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2015 par Kim Soria, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and taking the time to review your visit. I'm pleased to hear the staff was courteous and accommodating. We hope to see you again should your travels return you to our area. ~Kim Soria, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Staff was very friendly and responsive to requests.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par pat, Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Good experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par MGMT, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
2 sur 5
par un voyageur

Make sure you have a car.

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Pros: Friendly staff. Comfortable bed. Cons: No where near the airport. If you don't have a car, then you are stuck with what the hotel offers. The whirlpool closed for maintenance INDEFINITELY. The "heated" pool (what the website says) was NOT heated. The room was cold. Nothing could be done to warm it up on this very rainy day (TS Debby was coming). The "Restaurant" (what it was called on website), "Bistro" (what it is called locally) was disappointing. The staff did the best they could being only ONE single person. However, the food was mediocre at best and EXTREMELY overpriced. I get it, one person can only serve so many people, so quickly & have it turn out tasty. IT WAS NOT THE STAFF's FAULT. It is how corporate portrayed it & then staffed it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par MGMT, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Room was huge and nicely appointed, bed was comfortable. Bathroom was super small and shower was old but water was alway hot. Nice to have Starbucks in the lobby, coffee was good, food was awful. Raw bacon on my bacon , egg and cheese sandwich and a burnt scone……stopped buying after that. Requested housekeeping and only got it on night 6 of a 7 night stay. Clean towels and trash removal were provided on request, day 4…..overall not bad but expensive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par MGMT, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response.