Note fondée sur 416 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par The Lodge Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our hotel. We hope you enjoyed your stay with us and hope to see you again.Kind Regards,The Lodge Team
par un voyageur
Publié le 23 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2023 par Holly Robinson, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review the hotel, we appreciate all feedback.
par un voyageur
Bon choix
Publié le 22 avr. 2019 sur HotelsTrès confortable. Parking au pied de l'hôtel. Au calme. Centre-ville accessible en 15 minutes à pied. Petit déjeuner copieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2019 par Ian , Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review
par un voyageur
Publié le 15 avr. 2019 sur Hotels
PROBLEME AVEC LES TOILETTES QUI NE FONCTIONNAIENT PAS
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2019 par Ian, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, this has been raised with our maintenance dept.
par un voyageur
Publié le 6 nov. 2016 sur Hotels
Bon hôtel mais on avait demandé une chambre avec lit double et on a eu deux lits simples qu'on pouvaient rapprocher mais qui ne cessaient de se décaler quand on était dessus. Pas le top pour une nuit en amoureux quand on finit à moitié sur le sol entre les deux lits
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!, we will look into the issue to avoid happening again.
Juan Lazalde
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Lovely greeting on arrival from Edna,
All staff were very friendly and helpfull, good price its a shame our breakfast was cold .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2025 par The Lodge Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review the hotel, we appreciate all feedback and are glad you enjoyed your stay with us. Hopefully see you again.
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Staff were excellent. Hotel is a bog standard 3 star hotel. Small rooms and very small shower, but basically what I’d expect from modern day hotels. Only real downside was the food offering, hence the 3 stars. No one told us the hotel doubled up as the stable lads canteen on race days! We were told we couldn’t access the cafe/bar area until 6.45 as they were using it. When we were allowed in we ordered a pizza and a burger. We waited an hour and no food arrived! We were told it would be 5 minutes, but then found out they hadn’t even started to cook our order, so we cancelled and got our money back.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Staff and check in very good. Was in a superior room which gives space around the bed but that is all it means by superior over a standard room. Was unfortunately a few long dark hairs on walls of shower so it hadnt been cleaned thoroughly.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2025 par The Lodge Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review the hotel, we appreciate all feedback and are glad you enjoyed your stay with us. Hopefully see you again.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2025 par The Lodge Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review the hotel, we appreciate all feedback and are glad you enjoyed your stay with us. Hopefully see you again.