Note fondée sur 945 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2023 par SD, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our Guest Satisfaction Survey. I am delighted that overall, you enjoyed your experience, and we were able to meet your expectations.Your feedback is invaluable to us and will of course be shared with the entire team, of whom I am immensely proud, so they are aware of the continued positive impact they have on our Guests' journey.Once again, Florence, thank you for taking the time. It is so pleasing to hear you have left the Resort with many happy memories and would choose to return. I look forward to welcoming you back again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2023 par SD, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our Guest Satisfaction Survey. I am delighted that overall, you enjoyed your experience, and we were able to meet your expectations.Your feedback is invaluable to us and will of course be shared with the entire team, of whom I am immensely proud, so they are aware of the continued positive impact they have on our Guests' journey.Once again, thank you for taking the time. It is so pleasing to hear you have left the Resort with many happy memories and would choose to return. I look forward to welcoming you back again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2019 sur Expedia
Etat de propreté remarquable. Un séjour très hors du temps et décontractant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2019 par Siobhan, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your 5* review of our hotel. I am delighted to hear that you had a very enjoyable time with us. Thank you for choosing Hastings Hotels and the Slieve Donard Resort & Spa. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our Resort in the future. Warm regards Siobhan Northrop Guest Services
5 sur 5
par un voyageur

Magnifique

Publié le 20 nov. 2018 sur Hotels
Très bel hotel au charme victorien bien placé à Newcastle, à proximité des Mourne mountains, de la foret de Tullamore, d'un golf international...Excellent petit déjeuner avec une belle selection de produits nord irlandais, belle piscine et salle de gym.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
The rooms were very good but the buffet breakfast needs a lot of attention. Staff were young and inexperienced in the dining room for a five star hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Amazing weather and friendly staff!
5 sur 5
par un voyageur de Emerson

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
All great!