Note fondée sur 159 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Montréal

Publié le 19 févr. 2020 sur Expedia
Vaste maison confortable avec garage très difficile d’accès. L’allée et l'entrée sont très étroits. Accessoires de cuisine très limités. Laveuse et sécheuse très apprécié. Nous avons eu un problème d’internet le soir et il a pu être réglé le lendemain matin, car le bureau est fermé le soir et n’ouvre qu’à 9 am. La maison offre une jolie terrasse et se trouve près d’un centre d’achat pour les emplettes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2020 par Laura - Manager, Gestion de l’hôtel
Thank-you for your review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Wotif
It was very clean and well looked after
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Ruth (Reception), Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time and providing feedback. I will be sure to share this with the team. :)
4 sur 5
par un voyageur

Spacious

Publié le 15 janv. 2024 sur Hotels
The accommodation was great for a quick family getaway, nice and spacious. It needs a pest-contol treatment though as there were a lot of ants around when we first arrived, some roaches and at least 1 huntsman spider in the master bedroom wardrobe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Laura - Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Sarah. We've had pest control attend since your stay. We appreciate the feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2023 sur Wotif
Great communication. Hassle free stay. Everything we needed for a clean and comfortable stop over on our way up the coast and back again.
5 sur 5
par un voyageur de The Gap

Publié le 4 sept. 2023 sur Wotif
Good value for money. Not sure about only getting notification about check in on the actual day at the actual check in time. Should be supplying check in procedures at least a day earlier like others. Besides this property is immaculate, spacious, well laid out and convenient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2023 par Laura - Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Gordon! The code system only works if generated when the unit is ready on the day. Otherwise, we wouldn't be able to change codes between guests, which is important for your security,.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2023 par Laura - Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2023 sur Expedia
Only problem we had was that we pre paid Expedia for the accommodation, then we were charged again from the apartment place, not once but twice, now we’re told it’ll take 3 weeks to get nearly $2k back cause they stuffed up!!! Not Happy, the apartment was nice though!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2023 par Laura - Manager, Gestion de l’hôtel
Please accept our deepest apologies for this error. We're happy to hear you enjoyed your stay nonetheless.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2023 sur Wotif
Best and clean place to stay and enjoy Newcastle!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2023 par Ruth (Front Desk) , Gestion de l’hôtel
Thank you for your lovely feedback! :)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 déc. 2022 sur Expedia
Clean spacious accommodation for a family. Great stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2023 par Laura, Gestion de l’hôtel
Thank you Anthony!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2022 sur Hotels