Note fondée sur 946 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2023 par Oscar Edwards, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind feedback.The Management Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2019 sur Hotels
Correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2019 par Rian - Front of House Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Loup, Thank you for taking the time to provide us with a reating after your recent stay. Kind Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Have fun

Publié le 25 mars 2018 sur Hotels
À proximité de la vie nocturne (pub...) et des transports publics, l'établissement offre toutes les commodités.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2018 par Jessica, Gestion de l’hôtel
Dear Damien, Thank you for taking the time to provide us with your comments after your recent stay at Holiday Inn Newcastle - Jesmond I am pleased to see your enjoyed your stay with us and the hotel suited your needs during your time in Newcastle We hope to welcome you back Kind regards, Jessica Front of House Manager
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Montreal canada

Centre ville tout à côté

Publié le 25 mai 2017 sur Expedia
Accueil du personnel très agréable Chambre propre personnel chaleureux, Grand stationnement
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Nice

Hotel à 10 minutes à pied du centre et 2 du métro

Publié le 23 juill. 2014 sur Expedia
Pour : Confort des chambre.
Contre : L'accueil.
Excellent hôtel par son confort, ses services mais un bémol pour l'accueil qui s'est révélé décevant. Hotel à dix minutes du centre ville à pied et deux minutes de l'accès au métro. Celui ci peut vous amener directement à l'aéroport en 15 minutes et sans difficultés. Hotel a privilégier.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
The stay was very comfortable and all the staff very friendly Breakfast was excellent and the chef at Breakfast in the mornings (Mark) kept an eye on how and when food was required. ( a real character who made you feel welcome)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Oscar Edwards, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words Geoffrey, it's lovely to hear you enjoyed yourselves and I'm sure Mark will be delighted by your feedback.We shall all be looking forward to the next time you're with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Oscar Edwards, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind feedback.The Management Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Friendly staff, good room excellent breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Oscar Edwards, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind feedback.The Management Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
I always stay here when I am in Newcastle. A welcoming, clean, friendly, comfortable home from home. Great staff. Reasonably priced in a lovely location: Jesmond's quiet streets, parks and cafes. It's a student-centred neighbourhood but also full of families. Easy to get to the centre of the city walking or by Metro.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Oscar Edwards, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind feedback, we shall be looking forward to the next time you're with us.The Management Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
The best thing about our stay was the staff at HI. They were all super friendly and helpful and seemed to be entering into the North Run Spirit. The hotel is convienently located for the GNR (close to the start) which is great. The slight downside is that it's on a very busy road - I guess there's not much they can do about this. The restaurant and bar next door are very good (we ate there one night and also used it as a meeting place for our group). Our room was perfectly fine. All the facilities you'd expect from a HI. Maybe a refurb before too long might brighten things up a bit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Oscar Edwards, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind and honest feedback.The Management Team