Note fondée sur 59 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
89 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Sejour Gateshead

Publié le 20 sept. 2018 sur Hotels
Tres bon concept, rien a dire sur la proprete trois petit bemol la hotte ne fonctionnait pas et j'etais dans un studio une table basse en sus aurait ete sympa et au niveau du lit un des matelas du lit king size aurait besoin d'etre change car un creux au milieu. Autrement tout ete parfait, un bon accueil. Ah oui si cetait possible ma gestion des arrivees express car je suis arrivee a 5h du matin et j'ai du attendre 14h pour la remise des cles malgre ma demande a la reservation et un appel direct a l'hotel la veille au soir.
4 sur 5
par un voyageur

Quaint and comfortable

Publié le 18 janv. 2020 sur HomeAway
Property is clean but too much work for just one person who had been gracious and available to address our needs 24/7
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 déc. 2019 sur Expedia
We stayed in two different rooms, with a total of 8 beds and every single one of them was dirty
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2019 sur Hotels
The place smelled, beds weren't comfortable. Almost wasn't able to get checked in because no one answered the door. Saw spiders around in the complex and apartment. Pretty loud too.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2019 sur Expedia
Cigarette butts all around the entrance, a strong smell of marijuana in the foyer and corridor. No towels in the bathroom. We asked 3 times for towels, twice on our arrival day and the following morning when they were promised in 15 minutes but never arrived. In the end we just couldn’t wait to get dressed and leave. An excuse about the dryer not working and lack of towels because of a busy weekend was given. The curtain was just nailed up in the main bedroom. If I hadn’t paid up front I’d have walked out. This standard of apartment shouldn’t be advertised on a reputable site
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juin 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Poor communication/staffing

Publié le 10 juin 2019 sur Hotels
Staying in the area for work. Catering equipment and sleeping facilities were great for the money. Overall a mild stay, quiet although on a main road. Staff not around unless you call the mobile number on the front door to summon them. Locked out due to staff not telling me how to get back in (code boxes next to front door for a different key from the key they gave me) Shower cubical had mould over the silicone and didn't drain water until atleast a half hour after the shower. Sofa on the living room was ripped in several places. I have asked for a receipt twice at reception and once via email to claim this on my expenses, they haven't done this and I cannot claim it back from my work leaving me out of pocket.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mai 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 avr. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 avr. 2019 sur Expedia