Note fondée sur 682 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mars 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Belle vue sur bord de mer à Sunderland

Publié le 12 janv. 2017 sur Hotels
Hôtel agréable en bord de mer à Sunderland
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Ian Nicholls Rooms Division Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Lisa, Thank you for your feedback score.We look forward to welcoming you again to the Roker Hotel in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Review

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Very good hotel good service clean and v friendly and helpful staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Lex, Gestion de l’hôtel
Dear IanThankyou for taking the time to leave us a review on your stay with us, we take all feedback on board whether that be positive or negative to help us constantly improve the offerings that we give our customers.It's great to hear that you enjoyed your stay with us, we hope to welcome you back again soon!Thanks, Lex, Team Roker Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Ian Nicholls Rooms Division Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Bob, Thank you for your feedback score.We look forward to welcoming you again to the Roker Hotel in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Ian Nicholls Rooms Division Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Daniel, Thank you for your feedback score.We look forward to welcoming you again to the Roker Hotel in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Ian Nicholls Rooms Division Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Derrick, Thank you for your feedback score.We look forward to welcoming you again to the Roker Hotel in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
A little dated, layout like a rabbit warren lots of coridors and stairs so not so great if your of restricted mobility
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Ian Nicholls Rooms Division Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Jane, Thank you for your feedback. We do have plans in place for a recordation of the hotel rooms and in the long term a major refurbishment plan of all areas. The hotel dates back to the 1840's and many changes over the years with a number of corridors and stairs to navigate, which I refer to as a little quirky, and can cause some issues for guests with mobility issues. We hope to welcome you again in the future to give us the opportunity to show you a superior experience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Ian Nicholls Rooms Division Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Julie, Thank you for your feedback score.We look forward to welcoming you again to the Roker Hotel in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
The mattress in my room was worn out and needed to be replaced. However generally I everything was fine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Ian Nicholls Rooms Division Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Tebogo, Thank you for your feedback. I am sorry to hear you had an issue with the mattress. I can confirm all mattresses and pillows have recently been replaced. We hope to welcome you again in the future to the Roker Hotel.