Note fondée sur 212 évaluations de clients

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4,0 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2023 sur Expedia
noise electric clock really unpleasant and impossible to stop inconvenient shower, water runs on the window sill and the floor music from the DJ on Saturday evening really very loud to the point where the floor and the bed were shaking
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

AWFUL

Publié le 16 déc. 2023 sur Hotels
Marstons need to take a good look at this extremely tired hotel. The paintwork is old and it definitely needs complete redecoration. The reception area was awful. Our room, No. 15. was very small with mould all over the window frames. The bathroom was grotty. The whole room needs gutting. It's agreat shame that a hotel in High Street centre of this town has been totally neglected. We definitely wouldn't eat there as if the food was anything like the reception area, hallways and rooms, that was enough to put anyone off, One question that I would like an answer is do hotels allocate the worst rooms to people who use their Tesco Clubcard to pay for them.It certainly seemed like it with this hotel from what we could see of other rooms. WE WILL DEFINITELY NEVER STAY IN THIS OR ANY OTHER MARSTONS HOTEL EVER AGAIN. The next night we stayed in a Travelodge in Ely, which made the White Hart look even worse in comparism to it.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2023 sur Expedia
Very homely feel and beautiful building and facilities! Nothing is too much for the staff! I would definitely return!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 déc. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 nov. 2023 sur Expedia