Note fondée sur 246 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Brent, Thank you for your kind rating! We are glad you had such a positive experience during your time at VEA Newport Beach, A Marriott Resort & Spa, as we are committed to providing exceptional service to each and every guest. We look forward to welcoming you back and wish you all the best.Best Regards, Debbie Snavely,General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ivan, Thank you for your review. Your total satisfaction is always our top priority; therefore, based on your rating, we are disappointed that we did not provide you with the exceptional stay we want for every guest. We hope to have a future opportunity to restore your confidence in us.Best Regards, Debbie SnavelyGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
5 star! Staff, property, pool, etc. can’t wait to come back
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Fabulous
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Tracy, We appreciate you taking the time to leave your outstanding rating regarding your recent visit to the VEA Newport Beach, A Marriott Resort & Spa. Your feedback is essential to us. It is a pleasure to know you enjoyed all that we have to offer. We appreciate your patronage and hope that we will have a chance to serve you again in the future. Best Regards, Debbie SnavelyGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Melinda, Thank you for the generous rating. It is always gratifying to receive praise for exceeding expectations, and we are delighted you enjoyed your stay. It was our pleasure hosting you at VEA Newport Beach, A Marriott Resort & Spa; we hope to see you again soon. Best Regards, Debbie SnavelyGeneral Manager