Note fondée sur 239 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
95 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
House keeping sux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
We appreciate your business Thank you for your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
We appreciate your business Thank you for your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Half way to St Louis

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
It was ok. Very few alternatives in the middle of Arkansas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback We appreciate your business
2 sur 5
par un voyageur de College Station

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Second stay at the place. Beds were clean and comfy, but everything else was run down, cramped, dirty (mold on AC units, live and dead bugs everywhere), and felt unsafe - big dog barking at clients, people loitering in parking lots, actual drug deal between guests went down (unabashedly) in dining room at breakfast. Price is good, but not worth it. I'll pay more and stay elsewhere next time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
We apologize the inconvenience. Please be rest assured that every issue will be addressed and necessary steps will be taken.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Room was gross, flies in the room and in the fridge. Floor was dirty, toilet seat had urine on it. Walls were dirty, overall below average and not worth the money i spent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconvenience. Please be rest assured that necessary action will be taken to address the issues mentioned.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
The staff was very friendly and courteous. The rooms were clean but humid. The air conditioning seemed to create extra moisture which kept the rooms feeling damp and giving them a musty odor. The beds were comfortable and the bathrooms had plenty of hot water.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback We appreciate your business. Please be rest assured that all above mentioned issues will be addressed. We will make every effort to make your stay the most satisfactory in future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
It was a good stay the halls and corridors had a little of a musty smell but over all it was just fine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback but ours is an exterior property. Can you please specify the corridors mentioned so we can address the issue. We would like to correct ourselves and make sure our guests are satisfied.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Property is older but well kept. Rooms could use some updating soon. Fantastic staff!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
We appreciate your business Thank you so much for your feedback
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback We appreciate your business
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.We appreciate your business!