Note fondée sur 583 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 2 juin 2018 sur Hotels
par Olivier
Très mauvais choix.
Publié le 21 juin 2016 sur HotelsTrès mauvais dans l'ensemble. Accueil difficile par une personne qui n'a pas envie d enfaite son travail. Chambre très bruyante en face des ascenseurs et des machines à glace, chambre très sale, grille d'aération complètement rouillée et dégoûtante , propreté des draps douteuse.
On sait qu'on paye pas cher mais quand même, je déconseille vivement cet Hotel.
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Had to switch rooms 3 times before I found one somewhat acceptable. First one had stained sheets on the bed. Second room hadn’t been cleaned and the third room the toilet wasn’t working properly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jimmy,We are grateful for your feedback and are deeply sorry for the less-than-satisfactory experience you encountered during your recent stay with us. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we are disheartened to learn that we fell short of your expectations.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Samuel,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Pool nasty and closed. Tub was filthy, had to buy comet and brush to clean it. Towel, and pillow cases nasty looking. Maintenance replacing door locks left wood dust all down the hall. No breakfast or coffee in any way.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sherry, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Earl,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
This was a decent place for the property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Cassandra, Thank you for positively rating your stay! Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Alexis, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future. Natalie #Team6