Note fondée sur 570 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 juin 2018 sur Hotels
1 sur 5
par Olivier

Très mauvais choix.

Publié le 21 juin 2016 sur Hotels
Très mauvais dans l'ensemble. Accueil difficile par une personne qui n'a pas envie d enfaite son travail. Chambre très bruyante en face des ascenseurs et des machines à glace, chambre très sale, grille d'aération complètement rouillée et dégoûtante , propreté des draps douteuse. On sait qu'on paye pas cher mais quand même, je déconseille vivement cet Hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Nice stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi David,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Stay at motel 6 a lot. Not friendly, making the atmosphere uneasy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Nora,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Kandy, Thank you for the 5-star rating! Natalie #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Property was very dirty and definitely needs a lot of work the shower head don’t work dirt and grim all thru the bathroom
5 sur 5
par un voyageur

Perfect stay

Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
This is exactly what I needed. Clean basic accommodations with vinyl floor (I have an elder dog), generous fridge, and excellent tv stations. I was on an errand so I only needed 2 nights but didn't want to take my dog out so we stocked the fridge and relaxed. It was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Karin, Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ken,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
The sink drain plug was nasty, could not get restock on any towels or towels for the pool, refrigerator in room was dirty as well as floor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Clyde,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Marcie,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6