Note fondée sur 932 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,1 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,3 Confort de la chambre
1,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
It the worst place I ever stayed. The smell!! This place is so unclean. We woke up with a wet floor because of the humidity coming out from the ac.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello James,We're sorry to hear about your experience and appreciate your feedback. Your comments will be shared with our team for further review. If you have any additional details to share, please reach out to our management team directly.
par un voyageur
Publié le 4 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Martine,Thank you for sharing this rating, and we welcome you to visit us again anytime.
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Alain, We appreciate your valued business and would love the opportunity to host your next stay. Thank you for your rating.
par un voyageur
Publié le 26 juin 2023 sur Expedia
Personnel accueillant chambre propre en général le bain aurait besoin d’un mega frottage mais en général c’est ok emplacement près des magasiner pas très loin en voiture des attractions
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello line,Your feedback will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional guest experience. Thank you for sharing with us about our hotel. We hope you'll return to see how we continue to grow thanks to valuable guest feedback such as yours.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Denis,Thank you for being a guest with us and for taking the time to share your rating. We hope to earn your business again when you return to the area.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2022 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello guy, Thank you for sharing your experience with us. We appreciate the input referring to our hotel. We appreciate you taking the time to share your experience.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Muriel, Thank you for taking the time to share your rating of our hotel. Please reach out and share your feedback. We hope to earn your business again on your next travels.
par un voyageur
Publié le 26 août 2022 sur Expedia
Malpropre, bruyant, pas de Wifi dans la chambre, porte de chambre difficile à ouvrir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Christian, Thank you so much for bringing to our attention the issues that you encountered with our WIFI. Your comfort and convenience is our top priority, as always. We will address the maintenance task right away for the benefit of our future guests, which hopefully will include yourself.
par un voyageur
Horrible
Publié le 25 août 2022 sur HotelsHorrible. On ne peut pas appeler cet endroit un hôtel. Je ne comprends même pas que Hotels.com le propose !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Patrice, It's our ambition to give you a five-star experience, and it's disheartening to discover that this is not the impression we left you with. We understand the frustration and we want to make sure that our guests are always comfortable. We appreciate that you've informed us of a need to address housekeeping policies and procedures. We are always looking for ways to improve upon the guest experience and I hope you will return to see how we continue to grow and evolve.
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello annick,
"Thank you for taking the time to give us your feedback, it is wonderful to hear that you enjoyed your stay and that you have rated our hospitality. Your ratings are appreciated, and we hope to have you back again during your next visit to the area!", we thank you for your business and for rating your experience.