Note fondée sur 940 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 avr. 2024 sur Expedia
L’emplacement de l’hôtel et la piscine dans une verrière directement sur la plage ! Magnifique!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2024 par Mallory B, Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Geraldine, Thank you for your great feedback about your recent stay here at the Newport Bay Club & Hotel. We are thrilled you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur
Publié le 22 août 2022 sur Expedia
Emplacement parfait pour faire la majorité des activités disponibles à Newport. Stationnement disponible et facilement accessible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2022 par Eric, Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you for your kind words and for choosing us to host you while visiting Newport. Please visit us again shall you return to Newport in the future.
par un voyageur
Publié le 24 juin 2022 sur Expedia
Chambre mal isolée. Avons été dérangé une partie de la nuit par les occupants au dessus de nous
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2022 par Eric, Gestion de l’hôtel
Dear Annie,
Thank you for staying with us here at the Newport Bay Club & Hotel.
par un voyageur
Publié le 21 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2022 par Eric, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Marc,
Thanks for staying with us and for your feedback! A 10 out of 10 is always a win in our books. We hope to host you again in the future.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Mallory B. Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Michael, Thank you for your feedback about your experience here at the Newport Bay Club & Hotel. We are thrilled that you enjoyed your stay & hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Have a great day.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
We had the best experience at this beautiful, historic and perfectly located hotel property which included the hotel staff Paula and Cody. They were every traveler’s dream team; friendly, helpful and connected during our entire stay. We were so comfortable in our room and were so impressed with the views of the Marina from our room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Mallory B. Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Karen, Thank you for your feedback about your experience here at the Newport Bay Club & Hotel. We are thrilled that you enjoyed your stay. I will pass along the praise for Paula & Cody not only to them but as well as upper management. We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Have a great day.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Thank you
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Mallory B. Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Denys, Thank you for your feedback about your experience here at the Newport Bay Club & Hotel. We are happy that you enjoyed your stay overall and hope to have the opportunity of welcoming you back in the future.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Excellent! Had a great time
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Mallory B. Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Jennifer, Thank you for your feedback about your experience here at the Newport Bay Club & Hotel. We are thrilled that you enjoyed your stay and hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Have a great day.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Mallory B. Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Christopher, Thank you for your feedback about your experience here at the Newport Bay Club & Hotel. We are thrilled that you enjoyed your stay and hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Have a great day.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
The carpet needs to be changed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Mallory B. Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Connie, Thank you for your feedback about your experience here at the Newport Bay Club & Hotel. We are thrilled that you enjoyed your stay and hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. I will pass along the feedback about the carpet to our maintenance & housekeeping departments. Have a great day.