Note fondée sur 586 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 août 2022 sur Expedia
Une belle place pour arrêter en chemin !
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
El precio muy accesible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Alfonso, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Morgan,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
par un voyageur de Newport news
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Miles,We extend our sincerest apologies for any inconvenience caused.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur de Bracey
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Clean and safe. Love the area of the motel. Bathroom had some chipping in areas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Clean but hole in bath room door peeling in front of sink just needs some loving care easy things to fix key didn't work had to go to front desk late when i got back and got lecture about the non working key like it was my fault
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lee, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels