Note fondée sur 896 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Dommage que les lits soient mauvais
Publié le 16 août 2024 sur HotelsBon emplacement
Personnel serviable
Literie très mauvaise
par un voyageur
Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
Bien situé, excellent rapport qualité prix
par un voyageur
Publié le 3 mai 2023 sur Expedia
´
par un voyageur
agréable séjour
Publié le 4 nov. 2013 sur Hotelsagréable séjour
par Marc Manodritta de Fontenay sous Bois
très bon établissement... sur l'autoroute...
Publié le 12 oct. 2013 sur HotelsChambres impeccables, mais sur une aire de la M1.
par un voyageur
Horrendous service and room
Publié le 26 sept. 2024 sur HotelsOne of the worst hotels we've stayed in in over 20 years business travel. We'd booked two triple rooms, one for 3 women and one for 3 men. The three men were given their room key and allowed to walk off to what turned out to be a double room with one double bed. Returning to reception we were told that they were full and that's all they had. After a lot of arguing we were given another 'complementary' twin. The room was PERISHINGLY cold - neither radiator nor portable heater worked. Asking reception if there was even another duvet in the hotel somewhere that we could have, we were given a very curt 'No! The hotel is full - i can't walk into another guests' room and take a duvet or heater off them'. Absolutely shocking service. We barely slept.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
I had a good nights sleep and it was well positioned for where i was on business
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Thank you :)
Publié le 17 sept. 2024 sur HotelsThank you to the guys at the Ramada, always welcoming, and the room clean and aired.