Note fondée sur 896 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
89 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Dommage que les lits soient mauvais

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Bon emplacement Personnel serviable Literie très mauvaise
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
Bien situé, excellent rapport qualité prix
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2023 sur Expedia
´
3 sur 5
par un voyageur

agréable séjour

Publié le 4 nov. 2013 sur Hotels
agréable séjour
4 sur 5
par Marc Manodritta de Fontenay sous Bois

très bon établissement... sur l'autoroute...

Publié le 12 oct. 2013 sur Hotels
Chambres impeccables, mais sur une aire de la M1.
1 sur 5
par un voyageur

Horrendous service and room

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
One of the worst hotels we've stayed in in over 20 years business travel. We'd booked two triple rooms, one for 3 women and one for 3 men. The three men were given their room key and allowed to walk off to what turned out to be a double room with one double bed. Returning to reception we were told that they were full and that's all they had. After a lot of arguing we were given another 'complementary' twin. The room was PERISHINGLY cold - neither radiator nor portable heater worked. Asking reception if there was even another duvet in the hotel somewhere that we could have, we were given a very curt 'No! The hotel is full - i can't walk into another guests' room and take a duvet or heater off them'. Absolutely shocking service. We barely slept.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
I had a good nights sleep and it was well positioned for where i was on business
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Thank you :)

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Thank you to the guys at the Ramada, always welcoming, and the room clean and aired.