Note fondée sur 350 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Montréal

Publié le 4 juin 2020 sur Expedia
Le personnel est super sympathique. Tout l'établissement est propre et si vous êtes camionneur et que vous avez besoin d'une chambre d'hôtel; vous pouvez stationner votre véhicule (camion remorque dans leur stationnement) AmericInn est vraiment un très bel hotel jai aimé mon expérience 😊
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2020 par Teresa Meyer GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review... we are pleased that you had a great stay. Warm Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Convenient and close to the interstate. A very pleasant and quiet stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par raj, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Thank you for taking the time to review your stay with us. I am very pleased tohear that our staff made your stay pleasant. Do checkout our Facebook and Twitter pages forpromos that you might be interested in. Looking forward to seeing you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
This property doesn't like to fix things
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par raj, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write such a detailed review. All your comments areessential to educating our staff about good and bad service. We will ensure your feedback willbe given to all. Furthermore, I will personally supervise that all your other complaints areaddressed that everything will be in order on your next visit. We look forward to welcoming youback then.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par raj, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Thank you for taking the time to review your stay with us. I am very pleased tohear that our staff made your stay pleasant. Do checkout our Facebook and Twitter pages forpromos that you might be interested in. Looking forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par raj, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in cateringto our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area gain soon, don'thesitate to call us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Very clean and quit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par raj, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in cateringto our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area gain soon, don'thesitate to call us.
5 sur 5
par un voyageur de Farmington

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Pet area. Cost for pet too high @ $25
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par raj, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in cateringto our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area gain soon, don'thesitate to call us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
There was some debris in our room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par raj, Gestion de l’hôtel
Dear Traveler. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that youenjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Bathroom had hair in the shower. Room was poorly lit. Staff was very rude when I said I was checking out early.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par raj, Gestion de l’hôtel
Thank you for your candid feedback. I am very sorry to hear that your stay at the hotel wasnot up to par. Please note that this information has been passed on to our concerned staff.Despite this, we hope to be able to welcome you back on a return visit to IOWA.
4 sur 5
par un voyageur de franklin park

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
I miss the coffee bar at this location. It was a good stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par raj, Gestion de l’hôtel
THANK YOU.