Note fondée sur 841 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
96 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Beau et bon déjeuner

Publié le 5 sept. 2018 sur Hotels
Bel hôtel confortable, propre, bien situé, et le personnel est très accueillant. Le petit déjeuner nous a agréablement surpris. Des omelettes, des œufs cuits durs, des viandes, du yogourt grec, et tout le reste qui est habituel. Un seul bémol, les oreillers « Soft » ne sont pas confortables. Ils sont granuleux. J’ai déjà recommandé cet hôtel aux gens de la place pour leur invités.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2018 par Hotel Management, Holiday Inn Express, Newton NJ, Gestion de l’hôtel
Chère Nicole, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de commenter. Cordialement,
4 sur 5
par Patrice

Bon rapport qualité-prix

Publié le 8 sept. 2012 sur Hotels
Confort, tranquillité, proximité pratique d'un resto Apelbee's.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2024 par Holiday Inn Express Management, Gestion de l’hôtel
Hi William,Thank you for staying with us at the Holiday Inn Express Newton-Sparta, NJ. We're so sorry to see that you didn't enjoy your stay. We apologize for any issues you may have experienced. We hope that you can give us another chance to serve you again in the future. For any issues, please call the front desk immediately. There is someone there 24/7 and they will be more than happy to assist you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Linda, Gestion de l’hôtel
John: Thank you for taking the time to complete our survey.We try very hard to provide quality service to our guests and hope you visit us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
Staff was friendly, room was clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Linda, Gestion de l’hôtel
Wendy:Thank you for taking the time to complete our survey.We are glada that you enjoyed your stay with us.Please come visit us again soon
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Linda, Gestion de l’hôtel
Mary Jo:Thank you for taking the time to complete our survey.We are glad you enjoyed your stay with us.Please come visit us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Linda, Gestion de l’hôtel
Dear Charles:Thank you for taking the time to complete our survey.We were glad to know that you enjoyed your stay with us.Please come visit us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Linda, Gestion de l’hôtel
Kenneth:Thank you for taking the time to complete our survey.We are glad that you enjoyed your stay with u.sPlease come visit us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Stayed here for a wedding. And loved O’Reilly’s Pub in downtown Newton, great food, drinks, and people!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par HIE Newton Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express NEWTON SPARTA.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Clean hotel. Large updated rooms. Close to shopping. Five stars
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par HIE Newton Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express NEWTON SPARTA.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.