Note fondée sur 710 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 mai 2019 sur Expedia
J’ai aimé mon séjour a cet hôtel.
Par contre, ils m’ont chargé la chambre un 2e fois parce que j’ai passé par expédia pour la location. J’ai donc payé la chambre 2 fois. L’utilisation de Brooking est plus simple et ne cause pas ce genre de situation.
Comme faire pour me faire rembourser maintenant ???
par un voyageur de Orangeville
Publié le 10 nov. 2024
No top sheet on bed. They used an adapted mattress cover for a top sheet. 3 kight bulbs missing from lamps. Desk said no staff to fix until morning
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024
This property needs some upgrades and repairs. The carpets smell, dining table in was not stable, the fridge was making noise, the shower doors were lose at the bottom and were rodded, the toilet flush handle was lose and the couch was very old and not comfortable to sitting.
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Comfortable rooms and nice staff. Breakfast was good also.
Only complaint was internet was slow and complicated to use. For fast internet you have to pay extra, but even with staff help, we were unable to sign up as the system was buggy. So, on a business trip I had a terrible connection which was frustrating. The price of the room should cover fast internet in my opinion.
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Nice and clean. Not enough accessories for a suite for 8 people. The check in staff horrible!
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
.
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Really great hotel nice and quiet and clean. My son and I had a great short stay!