Note fondée sur 9 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
5,0 Propreté de la chambre
5,0 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Moscow

Publié le 11 déc. 2023 sur Expedia
Everything was amazing from the moment we arrived to Ngapali. Yoma is definitely the best place to live in this area and its restaurant is also highly recommended. Rooms are spacious, the territory is green and well maintained. You’ll fell that the beach belongs only to you))
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2022 sur Expedia
Wonderful location and food. All staffs are very friendly and kind!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2022 par Yomacherry Family, Gestion de l’hôtel
Dear Chihiro and family,Thank you very much for your review and we really hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2020 sur Expedia
Eine wunderschöne, äußerst gepflegte Anlage mit einem hervorragenden Management und sehr liebenswürdigem, professionellem und aufmerksamen Personal. Vor allem geht es hier aber sehr persönlich zu: Wir wurden (wieder) sehr herzlich begrüßt und betreut! Und natürlich die Lage direkt am Strand: Beim Frühstück konnten wir die Fischer bei der Arbeit beobachten. Wir waren schon zum zweiten Mal zum Relaxen hier und sicher nicht zum letzten Mal!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2020 par Mummy Su, Gestion de l’hôtel
We are all so very happy to receive your review, and that you will return. This is so important to us and we will do our very best to make next time an even better experience. Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2020 par Su, Gestion de l’hôtel
Thank you very much, we are very pleased you were happy with your stay 100%.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2019 par Sue, Gestion de l’hôtel
We are very pleased that you were happy with your stay here, and that you gave us 5 out of 5. It is most important for us that you had a great holiday.
5 sur 5
par un voyageur de München, DE

Publié le 17 févr. 2019 sur Expedia
Sehr gepflegtes, direkt am Strand wunderbar gelegenes Hotel mit sehr persönlicher Atmosphäre. Gutes Frühstück (kein Buffet), sehr gutes Restaurant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2019 par Su, Gestion de l’hôtel
Very well maintained, directly on the beach wonderfully located hotel with a very personal atmosphere. Good breakfast (no buffet), very good restaurant. Thank you very much for your review, which we greatly appreciated. The most important thing for us is that you enjoy your stay here.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 janv. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 déc. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Osaka

Publié le 4 nov. 2018 sur Expedia
ビーチも静かで良いし、部屋も綺麗で大きく、朝食もフレキシブルに選べて良かったです。スタッフがみんな親切で助けられました。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2018 par Sue - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so very much for taking the time to write the review. We are happy that you enjoyed your time here, as it is most important for all the Yoma Cherry Team. We hope to see you again.