Note fondée sur 402 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2019 par Gerard, Gestion de l’hôtel
Thank you for sending us your review.
2 sur 5
par un voyageur de Lille, France

Publié le 22 juill. 2019 sur Expedia
La propreté de la chambre. Merci au personnel qui a démontré son efficacité et veillé à proposer au client le meilleur service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2019 par Gerard, Gestion de l’hôtel
We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. I will convey your thanks to all my colleagues who are always ready to serve our guests. Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2019 par Gerard, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 févr. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

ニャチャンのビーチでコスパ抜群ではないか

Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
ニャチャンの市街から近くビーチに面した、新しくてきれいなホテル兼レジデンス。 レジデンス利用の方(とくに韓国人?)が多い印象だが、ロビーも広く、朝食の会場も広くて品数も多くて、問題なし。むしろ食器や冷蔵庫の充実や、水着の洗濯乾燥を考えると洗濯機があったこともポイント高いです。   海に向いた1ベッドルームを利用したが、リビングからもベッドルームからも海が望めてとても解放感のある部屋で、とても満足のステイでした。   プールの広さはほどほどですが、ホテル目の前のビーチには10程度のCitadines専用のパラソル・ビーチチェアが設けられ、タオルを貸してくれるスタッフも常駐しているのでとても良い。 ホテル規模からするとパラソルが少なく感じられるかもしれないが、 レジデンス利用が多いので実際には数に困ることはあまりないのではないか(実際、土曜から日曜にかけての宿泊でも悠々と利用できた)。   ビーチ沿いには他にも著名なホテルがいくつかあるが、外資系でサービスもしっかりしていて値段も手ごろなこのCitadinesはコスパでいうとかなり秀でているのではないか。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par nguyen.tranthuytien, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Takashi,Thank you for sharing your lovely experience with us. I am delighted to learn that you enjoyed your stay with us. Most of our service met your expectations. On behalf of our team, thank you for your kind words, we look forward to welcoming you back.Warm regards,Helen (Duty Manager)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Great hotel. 3rd time staying this year
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par nguyen.tranthuytien, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Hung,Thank you for sharing your experience with us. I am delighted to hear that you enjoyed your stay. On behalf of our hotel, I sincerely thank you for always choosing Citadines Bayfront Nha Trang for your holiday. We look forward to welcoming you back.Warm regards,Helen (Duty Manager)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par nguyen.tranthuytien, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Dung,Thank you for sharing your experience with us. I am delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to host you again, soon.Warm regards,Helen (Duty Manager)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par nguyen.tranthuytien, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Mijung,Thank you for sharing your experience with us. I am delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to host you again, soon.Warm regards,Helen (Duty Manager)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
아주 좋았어요
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par nguyen.tranthuytien, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Paul,Thank you for sharing your experience with us. I am delighted to hear that you enjoyed your stay with us. It's a pleasure to have you as our guest. We look forward to welcoming you back.Warm regards,Helen (Duty Manager)
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par nguyen.tranthuytien, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Kyounghee,Thank you for taking the time to share your experience with us. I am so sorry to hear that our service not match your expectations. I will work on this issue to improve better in the future. Once again, thank you for highlight this issue to our attention. We hope to see you again.Warm regards,Helen (Duty Manager)