Note fondée sur 891 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Marquis, We appreciate you taking the time to rate your experience. We would love to have the opportunity to provide you with an another stay. Please keep us in mind for a future stay.
par un voyageur
Publié le 6 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
We continuously strive to give our valued guests a wonderful experience and hope to provide you with that on your next stay.
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2019 sur Expedia
Très bon accueil, info touristiques, chambres rénovées et propres.Le déjeuner est offert, mais à compter de 7h30 AM, trop tard pour voyageurs, devrait être 6h00 ou 6h30 maximum
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate the time you have taken to give your feedback on your recent experience, especially with regards to our hotel. We greatly appreciate the time you've taken to rate our hotel and we look forward to your next visit.
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2019 sur Expedia
The breakfast buffet is horrible nothing tasted good . There is not enough room to eat or sit . Very loud place too close to the highway .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate that you have taken the time to share your recent experience and find this very distressing. Our primary goal is always to provide our guests with an enjoyable experience. For that reason, we certainly take this very seriously and have forwarded it to management. We appreciate that you've taken the time to leave advice for our future guests.
par un voyageur de Québec
Publié le 8 juill. 2019 sur Expedia
Bien parfait pour ne dormir qu'une nuit. Peu de variété au petit déjeuner, mais c'était quand même mieux que rien!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share. We appreciate your feedback regarding our hotel. It is our ever present goal to provide each guest with the highest level of service; so thank you for your business and for sharing.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Dariana,We're sorry to hear you didn't fully enjoy your stay. Please feel free to contact us to discuss any concerns you may have had. We value your feedback and would like to address any issues you experienced during your visit.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Good Hotell.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Igor,We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to share your positive feedback. If you have any further comments or suggestions, please feel free to reach out to our management team.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Easy access.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello JACOBO,We appreciate your feedback on the convenient location of our hotel. We hope to welcome you back in the future for another enjoyable stay.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Matbar Singh,We're thrilled to hear you had an excellent stay with us! We hope to welcome you back soon for another fantastic experience!
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Elliot,We appreciate you choosing our hotel for your stay. Please feel free to reach out to us directly with any feedback from your experience so we can address any concerns. We hope to welcome you back in the future for an improved stay.