Note fondée sur 1 204 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
When we arrived nobody was at the front desk we had to ring a bell everytime we had questions. The internet was not working also the computer provided, the hotel was not clean especially in the lobby. There was a smell of cigarettes in the room. But the lady at the front desk was very kind, thanks to her.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 1 août 2023 sur Expedia
Merci pour tout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback, it is greatly appreciated!
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback, it is greatly appreciated!
par un voyageur de montreal
Publié le 3 janv. 2023 sur Expedia
The hotel is far from the border and there is nothing there
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our hotel for your stay, we apologize for the inconvenience you experienced.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
The bed was super comfortable. Hotel was very close to outlet mall, restaurants and casino. Hotel is doing some renos to improve its look. Would definitely go back. Only negative was the coffee. Not strong at all. But there is a Timmies right beside it so all was good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
I like that there was parking near the hotel and that it was super clean would stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
The carpet smell very bad ! Our room sofa dirty!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
The night desk clerk was fantastic. She went above and beyond for us the entire time we were there. The hotel itself was dirty and messy. Not sure what the owners are spending money on, but it certainly was NOT making the hotel safe or clean. The elevator shook and rattled, the breakfast was underwhelming and disappointing. The only postive was the location to Niagara Falls and the night desk clerk.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback.
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback, we appreciate it. We are glad you enjoyed your stay!