Note fondée sur 991 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 27 sept. 2019 sur Expedia
La propreté était pas a la hauteur après le 2ème jour..et jai pas pris la chambre que j'ai réservé dans vôtre site(vue ville)..!!?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2019 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at Days Inn on Lundy's Lane. We do apologize that your stay with us was not up to standard. We did make sure to offer a city view because that is what the room view is. We also advertise a courtyard view to guests who want to rent our outside units. We apologize this was not made clearer to you. We will be sure to speak to housekeeping to make sure stayovers are receiving the service our guests need. We appreciate your feedback.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2019 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at Day's Inn on Lundy's Lane. We appreciate any and all feedback as we use it to improve upon all of our guest's experiences. We do hope to see you again in the future.
par un voyageur de Chicoutimi
Publié le 12 sept. 2019 sur Expedia
Endroit propre, personnel accueillant, lit confortable. Stationnement payant (non mentionné sur le site internet) et pas de réfrigérateur dans la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2019 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at Day's Inn on Lundy's Lane. We're happy to hear that you enjoyed your stay with us! We do hope to see you again for your future stays in Niagara.
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2019 sur Expedia
tapis sale rideau de douche dechire charge de 15.00 pour parking plus
des depot de 100.00 + parking pas de dejeuner mais les lits etaient bons
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2019 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at Day's Inn on Lundy's Lane. We're sorry to hear that our housekeeping standards were not up to par for your visit. We'll be sure to address this with our head of housekeeping to ensure the issue does not reoccur.
par un voyageur
Publié le 25 août 2019 sur Hotels
C’était bien jusqu’à la facture. Plein de frais cachés inattendus , plus une retenue de 100$
Qui me sera remboursée plus tard, m’a-t-on dit. Bref, le montant donné par Booking est très différent de ce que nous avons payé en réalité. C’est une arnaque.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2019 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at Days Inn on Lundy's Lane. We do appreciate any feedback provided with your stay as we use it to improve all of our guest experiences. It is natural that booking.com will quote you your room rate and taxes. This is why it's very important to read your full reservation as the extra fees (parking and facility fee) are listed as an additional charge aside from the room rate. We do hope this does not deter you from visiting us in the future.
par un voyageur
Publié le 24 août 2019 sur Expedia
La piscine couverte et chauffee était très agréable ainsi que les jeux vidéo. Malheureusement il n'y avait pas de four micro-ondes dans la chambre ni de réfrigérateur, de fer et table à repasser. Il n'y a pas non plus de petit déjeuner et le parking est payant et non surveillé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2019 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at Days Inn on Lundy's Lane. Any and all feedback is great appreciated as we make use of it to improve all of our guests' experiences. We're glad to hear you did enjoy use of the pool area. We hope you continue to make use of it for your future stays!
par un voyageur
Publié le 22 août 2019 sur Expedia
La chambre coller sur la piscine très bruillant et pas de frigo dans la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2019 par Management, Gestion de l’hôtel
Hello Luc,
Thank you for your review! We're sorry to hear you experienced issues with noise and the lack of a fridge. We appreciate your feedback and hope you will be willing to give us a chance to better serve you in the future.
par un voyageur
Publié le 21 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2019 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate any and all feedback on your stay as it only helps us improve. We hope to see you in the future!
par un voyageur
Publié le 13 août 2019 sur Expedia
J'ai apprécié qu'ils nous ont changer A/C à 11h pm lorsqu'elle nous a lacher ..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2019 par Management, Gestion de l’hôtel
Hello,
Thank you for your review! We're very happy to hear you were able to enjoy your stay and receive excellent service regarding the issue with your A/C. We look forward to seeing you again!
par un voyageur
Publié le 12 août 2019 sur Expedia
Les frais de 15.00 par jour pour stationnement c.est exagere. Inacceptablelorsque je vais à l.epicerie j'e ne paie pas pour le stationnement..on paie déjà pour l.hotel.si j.avais su je n aurais pas réservé à cet hôtel .C.est de l.abus.pas de frigidaire dans la chambre .le tapis est décollé du plancher et pleins de boss.je ne retournerai pas à cet hôtel .J'e suis déçue du prix.je ne recommenderai pas votre hôtel.je vais mettre mes commentaires sur Facebook.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2019 par Management, Gestion de l’hôtel
Hello,
Thank you for your review. We're sorry to hear your stay was ruined by confusion regarding our charges and amenities. As Niagara Falls is a tourist town, parking is at a premium and charged at roughly 95% of the hotels in the city limits. This is similar for other large destination towns, like Toronto, Montreal, Vancouver, New York, etc. We apologize if it was not clearly stated under the Optional Extras section, but we will speak with our marketing department to ensure all of our charges and amenities are clearly listed. Thank you again for your review; we hope to have an opportunity to better serve you in the future.