Note fondée sur 1 077 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Old hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Quality Hotel & Suites at the Falls , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We appreciate your honesty. We’re constantly working on updates to enhance guest comfort and hope you'll give us another chance in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel correct pour un court séjour

Publié le 24 mai 2022 sur Hotels
Hôtel correct grande chambre mais très petite salle de bain. Petit déjeuner particulièrement médiocre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2022 par Marcea, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Hors saison

Publié le 16 avr. 2022 sur Hotels
L'hôtel est en rénovation et il en a besoin. Les lits sont confortables et l'espace nuit est joli mais les salles de bain sont vieillottes, les plafonds a refaire. Pas de restaurant en semaine seulement quelques pizzas. Le petit dejeuner même compris etait catastophique. Des muffins et des bagels encore congelés dans le présentoir, rien pour tartiner excepté du beurre et du sirop d'érable... En résumé l'ensemble etait triste, mais tout de même bien placé !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2022 par Danielle, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we appreciate your feedback. The Papa Johns restaurant is open 7 days a week and the burger place is only opened on the weekends due the season not starting yet.
5 sur 5
par un voyageur de BYRON

Publié le 24 nov. 2024
Property is getting outdated. The automatic parking gate was non-operational. I parked illegally in another parking lot.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2024 par Guest Services , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we hope to see you soon.
3 sur 5
par un voyageur

Niagara Falls stay

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Hotel was nice. Clean and staff friendly Only thing I wasn’t happy was that pool was out of service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Quality Hotel & Suites at the Falls , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your review. We’re glad to hear you found our hotel clean and our staff friendly! However, we apologize that the pool was out of service during your stay. We understand how important amenities like the pool are to our guests, and we regret any disappointment this caused.We hope to welcome you back in the future for a fully enjoyable experience!
5 sur 5
par un voyageur

Niagra Falls and downtown

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Walkable to the falls and downtown
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Quality Hotel & Suites at the Falls , Gestion de l’hôtel
Thank you for your perfect rating! We're thrilled to hear that you enjoyed our convenient location and found it easy to walk to the falls and downtown. It's great to know that our location added to the enjoyment of your stay.We look forward to welcoming you back on your next visit!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
They charged for car parking
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Quality Hotel & Suites at the Falls , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We understand that parking fees can be frustrating, and we strive to be transparent about these charges. Our parking policy is in place to help ensure secure and convenient parking for our guests, but we apologize if this was not communicated clearly.We appreciate your input, as it helps us improve our guest experience. Please let us know if there's anything we can do to make your next stay more enjoyable.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Siehe oben
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Quality Hotel & Suites at the Falls , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that your stay did not meet your expectations. If you could provide further details about your experience, we would appreciate the opportunity to address your concerns and improve our services.Your feedback is valuable to us, and we hope to have the chance to make your next visit more enjoyable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Quality Hotel & Suites at the Falls , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 5-star review! We’re thrilled to know you had a great stay with us. We look forward to welcoming you back again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Quality Hotel & Suites at the Falls , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience was not up to expectations. Please feel free to reach out to us directly if you would like to discuss any concerns or if there's anything specific we can do to improve. Your feedback is important to us, and we hope for the opportunity to make things right in the future.