Note fondée sur 591 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Bon emplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for highlighting our good location! If you have any other feedback or need assistance, feel free to let us know.
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
We did not like the the room at all. Air conditioning was very noisy( like diesel truck) and was malfonctioning. The aisle to our room was awfull. Carpet and wall are very dirt and ugly.
Infact it's the worst experience we had in years. The quality inn are usually well above what we had there
Please do a favor to your customer and do not rent this room and the ful section until it's totaly renew.
This hotel do not deserve the choice logo.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience and the issues you faced. Your comments are concerning, and we will address them with our team immediately. We’re committed to improving our facilities and will ensure that necessary updates are made. Thank you for bringing this to our attention.
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
À 5 min de City Hall et à 20 min en marchant des chutes. Facile à trouver, stationnement payant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We’re glad you found our location convenient and easy to access. We appreciate you highlighting the proximity to City Hall and the falls. If you have any further comments or need assistance, please don’t hesitate to reach out.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Besoin de beaucoup d’amour surtout dans les chambres!
Merci d’être à l’écoute
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We understand that the rooms need improvement and will work on addressing these concerns. Your input is valuable, and we appreciate you bringing this to our attention.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating! We’re thrilled you had a positive experience and appreciate your feedback. If you have any suggestions for how we can earn that last point, please let us know. We look forward to welcoming you back!
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Très satisfaite en générale de notre séjour. Service courtois et poli. A distance de marche du Clifton Hill.
Déjeuner fourni suffissant. Choix de pancakes, oeuf, saucisses, toast, gruau et céréales. Yogourt, muffin et barre de céréale disponible également, parfait pour ramener dans le frigo de la chambre pour une petite collation de fin de soirées pour les enfants.
La chambre assez spatieuse pour une famille de 4.
Grande salle de bain, seul bémol, siège de toilette trop petit pour celle-ci a été remplacer par un siège de la mauvaise taille. Et présence d'un peu moisissure dans la douche.
Sinon le tout était adéquat.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We’re glad to hear you were satisfied with your stay and enjoyed the service, location, and breakfast options. We apologize for the issues with the toilet seat and mold in the shower, and we’ll address these concerns to improve our facilities. We appreciate your detailed comments and hope to welcome you and your family back in the future!
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Room on the first floor with a musty smell, wallpaper falling off, beds in poor condition, Old building, needs a good renovation. The only good thing is the geographical situation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about the issues with the room and the building. We appreciate your comments and will work on addressing these concerns as part of our renovation plans. We’re glad you found the location convenient, and we hope to have the opportunity to offer you a better experience in the future.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Le personel tres gentil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Aju Sunny, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your fantastic 4-star review! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your kind words mean a lot to our team, and we're glad we could meet your expectations.We look forward to welcoming you back soon and continuing to provide you with excellent service.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Ces 1 étoiles sans plus très déçu de notre séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Aju Sunny, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us. I'm sorry to hear that your experience did not meet your expectations, and I sincerely apologize for any inconvenience you encountered.We take all feedback seriously, and I would greatly appreciate it if you could share more details about what went wrong during your visit. This will help us address any issues and improve our services for future guests.We hope you’ll consider giving us another chance to provide you with a better experience.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The place was dirty. Walls and ceiling were peeling. Not enough towels, soap, tissus etc... The television was not working on nights and the employees couldn't help us, but we had to pay the full price!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Aju Sunny, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us. I'm sorry to hear that your experience did not meet your expectations, and I sincerely apologize for any inconvenience you encountered.We take all feedback seriously, and I would greatly appreciate it if you could share more details about what went wrong during your visit. This will help us address any issues and improve our services for future guests.We hope you’ll consider giving us another chance to provide you with a better experience.