Note fondée sur 988 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Non
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing such a positive review, Christian!We're thrilled to hear that you had a 5-star experience with us. It's always our goal to provide a comfortable and enjoyable stay for our guests. We appreciate your support and look forward to welcoming you back to Ramada Plaza Niagara Falls in the future!Best regards, Ramada Plaza Niagara Falls Customer Service.
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Ils m'ont chargé 2 fois. En ligne avec expedia plus lors du check out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Customer Service Team, Gestion de l’hôtel
Dear Cindy,Thank you for bringing this to our attention. After cross-checking your reservation with Expedia and our system, I can confirm that your reservation was not pre-paid. Expedia indicated that the payment was to be made at the hotel, and the only charge applied to your card was for 193.26 CAD, which you paid via debit card.The additional amounts you’re seeing on your account are for the damage deposit and pre-authorization, which are standard practices. These are not charges from us and have already been released from our end. Since you checked out on September 8, please allow 3-5 business days for the funds to return to your account. If it takes longer than expected, I recommend contacting your bank for clarification.Of course, if you need any further assistance or information, feel free to contact us. We’ve confirmed the release of the funds from our side, and we’re happy to help in any way we can.Best regards,Customer ServiceRamada Plaza by WyndhamNiagara Falls
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Customer Service Team, Gestion de l’hôtel
Dear Gabriel, Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We truly appreciate your honest and positive feedback.we look forward to welcoming you back for another memorable stay!Best regards,Customer ServiceRamada Plaza by Wyndham Niagara Falls
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Tout etait très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Front desk , Gestion de l’hôtel
Dear Pierre,Thank you for taking the time to share your review. We're glad to hear that everything met your expectations during your stay. If there’s anything specific we could have done to enhance your experience, please don’t hesitate to let us know. We value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Merci pour votre retour.Best regards, Ramada Plaza Niagara Falls Customer Service
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Front desk , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your rating with us, Stéphanie! We're pleased to see that you had a positive experience at Ramada Plaza Niagara Falls. If there's anything specific you think we can improve on to make your next visit even better, we'd love to hear your thoughts.Thank you for your feedback. Best regards, Ramada Plaza Niagara Falls Customer Service
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Customer Service Team, Gestion de l’hôtel
Dear Dounia, Thank you for sharing your feedback. I’m sorry to hear that your stay did not meet your expectations.we hope you will consider staying with us again to see the improvements we make.Best regards,Customer ServiceRamada Plaza by WyndhamNiagara Falls
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
There are hidden costs. And the truth two parking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Customer Service Team, Gestion de l’hôtel
Dear Dounia, Thank you for sharing your feedback. We want to clarify that we do not have hidden fees. Any additional costs, including parking, are clearly outlined on our website and booking platforms. We strive to be transparent about all charges to avoid any surprises.Thank you for your feedback. Best regards,Customer ServiceRamada Plaza by WyndhamNiagara Falls
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Customer Service Team, Gestion de l’hôtel
Dear Jean, Thank you for your honest feedback. We hope you will consider staying with us again and allow us to provide more satisfactory experience. Best regards,Customer ServiceRamada Plaza by Wyndham Niagara Falls
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Nous avons été placés dans une chambre au sous-sol (104) ou la fenêtre donnait sur la rue directement. C'était bruyant et les gens cognaient dans la fenêtre. Il y avait des fourmis dans la chambre. L'air climatisé faisait énormément de bruit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Front desk , Gestion de l’hôtel
Merci pour votre commentaire, Stéphanie. Nous sommes désolés d'apprendre que votre séjour n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Nous comprenons que la situation de la chambre au sous-sol, le bruit, et la présence de fourmis aient été désagréables. Ce n'est certainement pas l'expérience que nous souhaitons offrir à nos clients.Nous allons immédiatement informer notre équipe de gestion pour qu'elle prenne les mesures nécessaires afin de résoudre ces problèmes, notamment en ce qui concerne le bruit et les nuisances causées par les insectes.Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir de nouveau et de vous offrir une meilleure expérience.Cordialement, Ramada Plaza Niagara Falls Customer Service
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Service à la clientèle impeccable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, Kim! We're delighted to hear that you found our customer service impeccable. We strive to provide excellent service to all our guests. We look forward to welcoming you back to Ramada Plaza Niagara Falls soon.Best regards, Ramada Plaza Niagara Falls Customer Service.