Note fondée sur 2 877 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Tres bel hotel avec une façade magnifique . Le casino est juste a côté et des restaurants tres bons sont la aussi !
Pas loin des falls mais une voiture est recommandée ! Grand parking devant .
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Hôtel parfait et très propre.
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Hôtel tranquille
Publié le 18 oct. 2022 sur HotelsLa proximité des chutes du Niagara est un vrai plus. Excellent hôtel, même si le ménage nest pas fait tous jours.
par un voyageur
À proximité des chutes
Publié le 18 oct. 2022 sur HotelsL'accueil à la réception n'est pas des plus aimables, et aucun effort n'est fait pour satisfaire le client. Pour le reste tout est parfait.
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2022 sur Expedia
tres bel hotel avec spa interieur
plusieurs resto pour dejeuner le matin et le soir tres bon buffet à volonté
par un voyageur
Publié le 6 janv. 2025
It was nice
par un voyageur
Publié le 8 déc. 2024
Very clean an nice hotel
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
I am very disappointed with the experience at this place, I decided to take my girlfriend to Niagara Falls for her birthday, we made a long trip from Chicago driving to enjoy the wonderful falls and I thought this resort and its casino was the perfect place to stay. Although it seemed expensive to me, I thought it would be the ideal place for a birthday weekend, first of all, when we arrived, check in was supposed to be at 3pm but it was not, they told me there was a problem and we could not enter the room until 6pm, however, at 6pm they told me that I still could not enter the room because the problem continued, I demanded that they solve my problem. Well, I was tired from the long trip and I could see people going in and out of the rooms and floors. Finally, the receptionist (Debbie) assigned us a room. The next day when we returned we note that they did not do room service (they did not change towels, did not put soap, did not refill water) and we were not informed of the reason for the situation, however we were informed that the spa and the pool would not be in operation. Due to a plumbing problem on one of the floors which was a big disappointment for us because we wanted to enjoy the areas of the resort we went to three sister restaurant when you get in you note a bad smell in the place you can see that the carpet is old or dirty the dishes were poorly washed, the reception staff was not friendly at all the food was cold and finally when checking out