Note fondée sur 5 465 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
La toilette coule lorsque on tire le chasse d eau avisé le concierge et le préposé aux chambres pas été réparer après 2 jours
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par GENERAL MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear Renald, We appreciate you taking the time to review your recent stay at Sheraton Fallsview Hotel. While we are glad you enjoyed your overall visit, we hope you will accept our apologies for the maintenance issues you encountered with your room and that our associates were not attentive in addressing your specific concerns. We certainly hope you will come back for the seamless visit you deserve the next time you are in the area.Best Regards,Zach,Guest Experience Team
3 sur 5
par un voyageur

Magnifique hôtel mais chambre glaciale

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Très bel hôtel luxueux avec un emplacement parfait et une vue impressionnante sur les Niagara falls. Gros bémol sur la chambre. Il y a une ventilation permanente non réglable (c'est la ventilation générale du bâtiment) qui est très bruyante et extrêmement froide. Obligé de régler la climatisation à une température chaude pour tenter de tempérer la température de la chambre. Pour le bruit, pas d'autres choix que d'utiliser des bouchons d'oreilles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Emilie, Thank you for taking the time to share your review. We genuinely regret that you had some challenges controlling the temperature in your room and the noise disturbance you underwent due to the air unit. Our goal is always to provide a comfortable, relaxing experience; therefore, we hope you will accept our apologies for this frustrating inconvenience. We will address this appropriately, and we very much appreciate you bringing this to our attention. On a positive note, we are happy to know you were pleased with our ideal location and well-maintained property. We hope you will visit again so we can provide you with the flawless visit you deserve.Best Regards,Zach,Guest Experience Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Guest Experience Team , Gestion de l’hôtel
Dear Valerie, Thank you for choosing Sheraton Fallsview Hotel and for your kind rating. We are delighted to know that you enjoyed your overall experience with us. We look forward to the pleasure of welcoming you back again soon.Best Regards,Zach,Guest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Caroline, Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to leave your rating. We are delighted to have met your expectations. We believe our excellent accommodations and convenient location make us a great choice when visiting the city. It was our pleasure accommodating you. We hope you will make Sheraton Fallsview Hotel your home away from home whenever your travels bring you to our area.Best Regards,ZachGuest Experience Team
4 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Hôtel situé dans le quartier très animé - avec beaucoup de jeux, bien pour les familles avec enfants A éviter si on recherche calme et peu de foule Proche du bateau pour les chutes, des attractions et du pont pour se rendre aux Etats Unis Vue magnifique sur les chutes depuis les chambres
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Carolyn, Thank you for choosing to stay at the Sheraton Fallsview Hotel. Located directly across from breathtaking Niagara Falls in the heart of the tourist area and connected to the largest indoor waterpark, we offer something for everyone in your family! We love knowing how much you enjoyed your time here, especially the amazing views of the falls. We hope we will be the first hotel you think of on future trips to the area!Best Regards,ZachGuest Experience Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Mauvaises informations sur le site de l'hôtel ainsi que sur Expedia. Ils prétendent avoir un stationnement avec bornes de recharges électriques alors que c'est complétement faux !! Aucune aide de la part des employés et manager de l'hôtel. Tous ont été très nonchalants et d'aucune aide. Après 5 heures de route, c'est complétement inadmissible de traité les gens de cette façon. Aucune considération pour leurs clients. Vraiment pas ''friendly'' pour les voitures électriques !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Virginie. Thank you for taking the time to share your review. Please accept our apologies for the concern you had with our service. We will discuss your remarks with relevant teams so such matters do not happen again. We also apologize for the issues you had with our parking service. Our goal is to provide an exceptional experience to each of our guests, and we regret any discrepancies with third-party websites for the property. We appreciate you bringing this to our attention and for your patience. Thank you again for your feedback, and we hope you will give us another chance to host you again. Best Regards,ZachGuest Experience Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Les lits et oreillets ne sont pas confortables
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Rachid, We are disappointed to hear that you were not completely satisfied with your bed and earbuds. While we understand that this cannot alter your recent experience, please know that for future visits, our front desk team is always available to assist you in making your stay as comfortable as possible. We appreciate your feedback and look hope to have the opportunity to welcome you back the next time you are in the area.Best Regards,Zach,Guest Experience Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Nice stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Simon, We are delighted we exceeded your expectations for an outstanding stay at the Sheraton Fallsview Hotel, one of the most adored Niagara Falls hotels for visitors from around the world! It was our pleasure having you as our guest, and we look forward to seeing you on your next trip to the area.Best Regards,Zach,Guest Experience Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
La vue sur les chutes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Abdelilah, Thank you for staying with us and for sharing your comments. We are happy to know that your overall time with us was pleasant and that you enjoyed the alluring views of Niagara Falls. However, we regret not meeting all of your expectations. We hope you will stay with us again on your next visit to our area.Best Regards,Zach,Guest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Beau et propre près de tout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Francesca, Thank you for your positive feedback! We are delighted to hear that you found our property beautiful and clean and appreciated its convenient location. We look forward to welcoming you back for another great stay at Sheraton Fallsview Hotel in the future.Best Regards,Zach,Guest Experience Team