Note fondée sur 926 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 août 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2022 par Robert C., GM, Gestion de l’hôtel
Thanks
par un voyageur
Pas de traduction en français
Publié le 23 août 2019 sur HotelsHôtel correct
Les jeunes qui composent le personnel et en général ne savent pas dire bonjour sont mal aimable.
Aux USA le touriste français n'est pas le bienvenu.
Aucun effort pour traduire et aucun dépliant en français
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2020 par Robert C. , GM, Gestion de l’hôtel
Bonjour FABIENNE et famille,
Merci pour vos commentaires sur votre séjour dans notre Super 8.
Je suis désolé d'apprendre que vous vous êtes senti importun. Je suis fier d'apprendre de chaque invité qui visite de l'étranger. J'aimerais croire que notre personnel est courtois avec chaque invité. Mes excuses les plus sincères.
Merci Robert et l'équipe Super 8
Hello FABIENNE and Family,
Thank you for your comments about your stay at our Super 8.
I am sorry to hear that you felt unwelcome. I pride myself on learning from every guest that visit from abroad. I would like to believe that our staff is courteous to every guest. My most sincere apologies.
Thanks Robert and the Super 8 Team
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2019 par Robert C. , General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello and Thanks Gacem,
We are glad that you and your family enjoyed your Super 8 stay and Niagara Falls. It was our pleasure. Thanks the Super 8 Team
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2019 par Robert C. , General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Friends. We are glad to see that you enjoyed your stay at the Super 8 by Wyndham Niagara Falls.
Thanks the Super 8 Staff
par un voyageur
Publié le 19 août 2024
The staff was very friendly and helpful
par un voyageur
Publié le 18 août 2024
The staff were very nice and helpful
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Kids playing in hallways all hours. Had to ask desk clerk at 12:15am to remind people above us they had other guests under them to stop bouncing on the floor- he didnt care. Breakfast area was so dirty- had to leave to get food. Back door wasnt locked, bathroom had dirt streaks on the floor and counter- spit on mirror. Beds had HUGE divot in middle had to sleep on edges. Noise level was UN REAL loud with. slamming doors and conversations could be heard from hall and rooms away at all hours, desk clerk was too busy playing on his phone- will NEVER stay there again, and tell others to avoid.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
The motel was mostly clean. One issue we had was that a bed bug was found on our sheets on the last night of our stay. We were offered to use a substitute room that evening which was appreciated. The issue was that the substitute room had a smell of cigarettes. The manager the next moring was helpful and agreed to make it right which was greatly appreciated. We are waiting for expedia to follow through in offering us compensation.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Staff was excellent. Beds not comfortable.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
The door did not shut properly without pushing it shut. The bathroom door scraped the floor and stuck partially open, no hand towels, not enough soap for a shower, floors were filthy, no handicap commode or handicap grab bars, no comfortable chair only a table with hardback chairs, did not have hot breakfast even though stated a full breakfast, just generally a rundown hotel. Definitely one of the worst hotels we stayed in. Would not recommend.