Note fondée sur 951 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
No good water available. Miss some towels But good in general for the price paied
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Frontdesk, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the review Sebastien. We really appreciate your feedback. See you next time
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Frontdesk, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the review Abdelkrim. We really appreciate your feedback. See you next time
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
The smell is terrible in the room the cleaning lady does a good job in the bathroom but the carpet smells of mildew and the cushions look like they were washed but not completely dried as they also smell. Also the breakfast do not expect much only coffee with Toaste and butter and jam with 2 kinds of cereals. I don't recommend this place I don't understand why they had good reviews on this site
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Frontdesk, Gestion de l’hôtel
Good Day. Thank you for bringing these breakfast concerns to our attention. We regret that your experience did not meet your expectations and have shared your feedback with our management team. We will do our best to fix these issues in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Frontdesk, Gestion de l’hôtel
Good Day Reda. We regret that your experience did not meet your expectations and have shared your feedback with our management team.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Petit motel avec bon rapport qualité prix. Accueil froid, peu avenant. Par contre, chambre propre et personnel de chambre très rigoureux. Petit déjeuner trop simple: pain de mie, beurre, confiture, jus de fruit douteux et café américain.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Frontdesk, Gestion de l’hôtel
Good Day Sandra. Thank you for bringing these breakfast concerns to our attention. We regret that your experience did not meet your expectations and have shared your feedback with our management team. We will do our best to fix these issues in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
Manque d’amour, tout est vieux, petit déjeuner: pain pour faire des toasts, café médiocre, céréales! La baignoire craquer et tachée! Lit confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Frontdesk, Gestion de l’hôtel
Good Day Sandra. Thank you for bringing these concerns to our attention. We regret that your experience did not meet your expectations and have shared your feedback with our management team. We will do our best to fix these issues in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
L'hébergement est correct, le déjeuner ne l'est pas, il vaut mieux offrir l'hébergement sans la mention du déjeuner inclus car c'est très pauvre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Frontdesk, Gestion de l’hôtel
Good Day Ahmed. Thank you for bringing these concerns to our attention. We regret that your experience did not meet your expectations and have shared your feedback with our management team. We will do our best to fix these issues in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Surrounding front and background was very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Frontdesk, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the review. We really appreciate your feedback. Hope to see you next time
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Des chambreurs on fait des feux d’artifices sur le stationnement tout près de notre chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Frontdesk, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide your feedback. We’re sorry to hear about your experience of roomers setting firework in parking lot. Your comments allow us the opportunity to do better. It’s important to us that our guests are more than satisfied. We intend to make this right and have brought this issue to the attention of our management team. We hope you will allow us a second chance. Thank you.