Note fondée sur 635 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Radisson Blu, Nice, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs Sonia, Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you rated our staff a perfect . Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your kind words. If there's anything else we can do to enhance your stay, please let us know. We hope you enjoy the rest of your time with us! Best regards,
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
rapporto qualitá/prezzo non soddisfacente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Ameni Souissi, Acting Front Office Manager– Radis, Gestion de l’hôtel
Dear Mario,Thank you for taking the time to share your feedback about your stay at Radisson Blu Hotel, Nice.We are sorry to hear that you found the value for money unsatisfactory. Your comments are important to us, and we will use them to help improve our services. We strive to provide an experience that justifies the cost of your stay, and we take your feedback very seriously.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more positive experience.Best regards,
par un voyageur
Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 mai 2024 sur Expedia
Station de métro tout près et face à la Promenade des anglais.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par oumaima , Gestion de l’hôtel
Merci pour votre commentaire Monsieur Jean-François, nous esperons vous recevoir prochainement pour un séjour plus agreable.OumaimaFront Office Supervisor Radisson Blu Nice
par un voyageur
Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
Des plus importants liés à la qualité de service de certaines personnes et des gros moins avec des plateaux qui traînent dans les couloirs plus de 24 heures, un manque flagrant de personnel à certains moments …. Peut être est-ce seulement la préparation de la saison !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par oumaima, Gestion de l’hôtel
Chère Madame Marie,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez rencontré des problèmes liés à la qualité du service et au manque de personnel pendant votre séjour. Vos commentaires sont précieux pour nous, et nous les prendrons en compte pour améliorer nos services et processus. Nous vous assurons que nous travaillons activement pour résoudre ces problèmes et fournir une expérience exceptionnelle à nos clients. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau et de regagner votre confiance lors de votre prochaine visite.A Bientôt!Oumaima Front office supervisor
par un voyageur
Below Expectations at Radisson Blu
Publié le 25 févr. 2024 sur HotelsExpecting the high standards synonymous with the Radisson Blu brand, my stay at the Promenade des Anglais location in Nice was disappointing. Initial communication challenges set a disheartening tone, with unanswered inquiries about parking. Upon arrival, the lack of responsiveness from the front desk and a malfunctioning parking gate intercom were early indicators of service deficiencies.
The room's condition further detracted from the experience. An unplugged minibar, a malfunctioning soap dispenser, and décor featuring poorly applied fake-wood stickers highlighted a lack of attention to detail. Additionally, cleanliness concerns were raised by red stains on bathroom tiles and hair in the bathtub not belonging to me.
Bar service was inadequate, with a limited selection of beers. The culinary quality was also lacking, as evidenced by a hastily prepared burger that seemed microwaved.
Housekeeping services were below expectations, with missed replenishments and inadequate cleaning.
This stay revealed a significant gap between the advertised Radisson Blu standards and the reality, emphasizing a need for improvement in service, maintenance, and overall attention to detail.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Nicolas Crosetto, Gestion de l’hôtel
Dear , Thank you for taking the time to provide us with your experience and feedback. Allow me to offer my most sincere apologies on behalf of the whole Radisson Blu team regarding the inconveniences occurred. Kindly contact me directly for any further exchange and if you would like to provide us with more insight. I hope we will have the opportunity to host you again with us in the future and to provide you with an amazing and memorable experience within the best possible conditions. Warm regards, Nicolas Crosetto Front Office Manager Radisson Blu Hotel, Nice
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Qualité de l’hôtel personnel haut de gamme à l’accueil et voiturier
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Nicolas Crosetto, Gestion de l’hôtel
Cher David, Merci pour votre commentaire concernant votre séjour au Radisson Blu Hotel, Nice. Nous sommes très heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et nous espérons vous revoir prochainement dans notre hôtel. N'hésitez pas à nous contacter si nous pouvons vous être utiles. Cordialement, Nicolas Crosetto Front Office Manager Radisson Blu Hotel, Nice
par un voyageur
Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 janv. 2024 sur Hotels