Note fondée sur 108 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 juin 2023 sur Hotels
par MICHEL de France
Trop chaud dans la chambre
Publié le 5 juin 2016 sur HotelsChambre petite mais surtout pas climatisée ce qui me semble contraire à ce qui est écrit dans la présentation sur le site.il faudrait rectifier.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Bruno Álvarez, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por su valoración David. Nos complacer saber que su estancia fue lo agradable que esperaba. Esperamos poder volver a hospedarlo pronto!
par un voyageur de Sagamore Beach
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Near then beautiful beach.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Bruno Alvarez, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your comment. We are glad that you enjoyed your stay with us as well as taking advantage of our proximity to the beach. Cordial greetings from the Hotel Miramar team
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Convenient to Camiño between Baiona and Vigo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par DON, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for your positive feedback! We are glad to hear that you appreciated our convenient location between Baiona and Vigo during your Camiño journey.We look forward to welcoming you back in the future.Best regards, Team at Hotel Miramar
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Yvonne, Gestion de l’hôtel
**Dear guest,**Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We appreciate your input and will work to improve our services. If you have specific suggestions, please feel free to share them with us. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.Best regards, Team at Hotel Miramar
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Marta, Gestion de l’hôtel
**Estimado huésped,**¡Muchas gracias por su fantástica valoración! Nos alegra saber que tuvo una experiencia perfecta durante su estancia. Su satisfacción es nuestra máxima prioridad y esperamos darle la bienvenida nuevamente pronto.Atentamente, Equipo del Hotel Miramar
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
El trato del recepcionista tanto por la noche como el de la chica por la mañana fue bueno. Trato cercano y amable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Sandra, Gestion de l’hôtel
**Estimado huésped,**Muchas gracias por su comentario. Nos alegra saber que recibió un buen trato tanto del recepcionista de la noche como de la chica de la mañana. Nuestro objetivo es ofrecer un servicio cercano y amable, y es gratificante saber que lo hemos logrado.Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente.Atentamente, Equipo del Hotel Miramar
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Hotel comodo per raggiungere la spiaggia, parcheggio, ricca colazione, ma pulizia poco curata.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par GIUSEPPINA, Gestion de l’hôtel
**Gentile ospite,**La ringraziamo per il suo feedback. Siamo felici che abbia trovato il nostro hotel comodo per raggiungere la spiaggia e che abbia apprezzato il parcheggio e la ricca colazione. Ci scusiamo, tuttavia, se la pulizia non ha soddisfatto le sue aspettative. Le sue osservazioni sono importanti per noi e faremo del nostro meglio per migliorare in questo aspetto.Speriamo di poterla accogliere nuovamente in futuro.Cordiali saluti, Team del Hotel Miramar
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
It was a decent stop along the way but it is quite dated and the bed wasn’t that great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Tom, Gestion de l’hôtel
**Dear guest,**Thank you for your feedback. We’re glad to hear that you found us to be a decent stop along your journey. However, we apologize for the dated condition of our facilities and that the bed did not meet your expectations. Your comments are valuable, and we will take them into consideration for future improvements.We hope to have the opportunity to serve you better in the future.Best regards, Team at Hotel Miramar