Note fondée sur 695 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Excellent

Publié le 31 oct. 2019 sur Hotels
overall very pleased. The double bed rooms are far much better than the single rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2019 par ANA Crowne Plaza Niigata, Gestion de l’hôtel
Thank you very much having chosen ANA Crowne Plaza Hotel Niigata for your visit to Niigata and taking the time to share your experience. We hope that your stay in Niigata was precious time. We constantly strive to improve our service even further and now, we’re looking forward to seeing you again in near the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2019 par ANA Crowne Plaza Niigata, Gestion de l’hôtel
Thank you very much having chosen ANA Crowne Plaza Hotel Niigata for your visit to Niigata and taking the time to share your experience. We hope that your stay in Niigata was precious time. We constantly strive to improve our service even further and now, we’re looking forward to seeing you again in near the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 déc. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2017 par Rooms Division, Gestion de l’hôtel
この度はANAクラウンプラザホテル新潟をご利用いただき誠にありがとうございます。またご滞在に関するご評価にお答えいただき重ねて御礼申し上げます。 高評価いただましたことにお喜び申し上げると同時に、満点に至らない不甲斐無さを反省いただいております。この次ご利用いただけるときにはぜひANAクラウンプラザホテル新潟でのご滞在で心から満足するホテル空間を提供できる、スタッフ一同精進に励んでまいります。 ぜひまた次回もお越しいただけますことをお待ち申し上げております。
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de REIMS FRANCE

DESIGN et CONFORT….

Publié le 4 juin 2015 sur Expedia
Pour : DECO…. CONFORT…. DISPONIBILITE DU PERSONNEL
Hôtel très design et confortable avec une décoration recherchée.. Personnel très présent et au petit soin pour chaque client. Situation très proche du centre ville.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Issy Les Moulineaux

Bel hotel relativement central

Publié le 22 mai 2015 sur Expedia
Bel hotel. Personnel accueillant. A deux pas de centres commerciaux et du Bandai Bridge et de la rue principale. Mais peu d activités ou visites à faire à Niigata
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
good hygiene and quality of the service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par ANA Crowne Plaza Niigata, Gestion de l’hôtel
Thank you so much having chosen ANA Crowne Plaza Niigata and taking your time to share your experience of this stay. We appreciate your comments to us. We hope that we could be of assistance to you during your stay. Your comments are an encouragement to us all. We constantly strive to improve our service even further and now, we’re looking forward to seeing you again in near the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par ANAクラウンプラザホテル新潟, Gestion de l’hôtel
ANAクラウンンプラザホテル新潟をご利用いただきまして、誠にありがとうございます。ご滞在に関するご意見をお聞かせいただき重ねてお礼申し上げます。お客様からのご指摘を真摯に受け止め、今後の改善に努めてまいります。お忙しい中、宿泊レビューにご協力いただきありがとうございました。またの機会にお越しいただけますことを、一同心よりお待ちしております。
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par ANAクラウンプラザホテル新潟, Gestion de l’hôtel
ANAクラウンンプラザホテル新潟をご利用いただきまして、誠にありがとうございます。ご滞在に関するご意見をお聞かせいただき重ねてお礼申し上げます。お客様からのご指摘を真摯に受け止め、今後の改善に努めてまいります。お忙しい中、宿泊レビューにご協力いただきありがとうございました。またの機会にお越しいただけますことを、一同心よりお待ちしております。
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par ANAクラウンプラザホテル新潟, Gestion de l’hôtel
ANAクラウンプラザホテル新潟をご利用いただきまして誠にありがとうございます。貴重なご意見をお送りいただき重ねてお礼申し上げます。お客様からのご意見を参考に、これからも皆様のご期待にお応えできるよう精進してまいります。ご多忙のおり、宿泊レビューにご協力いただきありがとうございました。またのご来館を一同心よりお待ちしております。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
The breakfast buffet was amazing and the English support from the staff was top class.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par ANA Crowne Plaza Niigata, Gestion de l’hôtel
Thank you so much having chosen ANA Crowne Plaza Niigata and taking your time to share your experience of this stay. We are glad to hear that you enjoyed our breakfast, and appreciate your warm comments to our staff. We hope that we could be of assistance to you during your stay. Your comments are an encouragement to us all. We constantly strive to improve our service even further and now, we’re looking forward to seeing you again in near the future.