Note fondée sur 83 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Lège Cap-Ferret
Publié le 6 avr. 2020 sur Expedia
Très bel hôtel, onsen de qualité, personnel adorable, couchage agréable, dîner et petit déjeuner excellents.
Très bien situé, bus et sites touristiques proches.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2020 par Kitt, Gestion de l’hôtel
Chère madame Sylvie,
J'espère que vous allez bien en lisant ce message. Nous tenons à exprimer notre plus profonde gratitude pour avoir pris le temps de nous donner ces merveilleux commentaires et retours. Cela signifie beaucoup pour nous car cela nous donne plus d'inspiration et de motivation pour faire plus non seulement pour améliorer nos installations hôtelières mais aussi pour la qualité de notre service et de notre hospitalité. Nous espérons simplement que vous et votre famille vous portez bien à ce jour, et nous ne pouvons qu'espérer une amélioration de cette récente épidémie. Encore une fois, du fond du cœur, merci et bonne journée devant vous!
Looks les plus chauds,
Kitt
Nikko Hoshinoyado
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
80代の母と妹と3名で宿泊しました。
スタッフの方の対応は良かったです。
部屋が少しカビ臭い気がしましたが、清潔に掃除されており特に気にならなかったです。
夕食も品数が多く、見た目も綺麗で、どれも美味しく頂きました。
朝食も美味しかったです。
窓から見えるお庭の緑がとても美しかったです。
お風呂も開放的で、緑がキレイでゆっくり入れました。
日光にきたらまた泊まりたいです。
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Tl;dr: I would not recommend this place. The location is great and onsen and grounds are fine. But at $400/night for two people and half board it’s way overpriced. The wallpaper is peeling, the carpets are dirty, it smells a little funky and there is no shower in the room. The dinner / breakfast are fine and the staff friendly but I would expect more at this rate.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Aravinda Karunarathne , Gestion de l’hôtel
Thank you very much for stayed with us and concern , Apologies for the all inconvenience ,
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par supun Jayakody, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable review
par un voyageur de Brea
Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Everything is great. There is no bath in the room so you have to go to the onsen room to take shower.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Aravinda Karunarathne , Gestion de l’hôtel
Thank you very much for stayed with us and post review
par un voyageur de Denver
Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par supun Jayakody, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
We were let down overall by our stay at this hotel.
The room we stayed in was really dated and the overall smell of the hotel was not very pleasant. The room walls were dusty. For the condition of the hotel, I think we over paid. The positive about the hotel is its location near the shrines and bridge. The hotel did provide shuttle services from Nikko train station which was really nice. The staff did speak English.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par supun Jayakody, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for not meeting your expectations during your time with us.We deeply regret that you found the room conditions and overall atmosphere of the hotel below par. Your comments about the dated room, unpleasant smell, and dusty walls are concerning, and we understand how this could affect your experience negatively. Please accept our apologies for any inconvenience caused.Regarding the pricing, we apologize if you felt it did not reflect the quality you expected. We strive to offer competitive rates for our location and amenities, and we regret that you did not find the value in what was offered.On a positive note, we are glad to hear that you appreciated our hotel's convenient location near the shrines and bridge, as well as our shuttle services from Nikko train station. We also appreciate your acknowledgment of our staff's efforts to assist you in English.Your feedback is incredibly valuable to us as we continuously work to improve our services and facilities. Rest assured, we will address the issues you raised with our team to ensure that future guests do not encounter similar concerns.Once again, we apologize for the inconveniences you experienced and hope that you might reconsider staying with us again in the future, allowing us the opportunity to provide you with a much-improved experience.If you have any further comments or would like to discuss your stay in more detail, please feel free to contact us directly.Best Regards!
par un voyageur
近東照宮
Publié le 10 juin 2024 sur Hotels不過不失,唯一優點係方便步行去東照宮。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par supun Jayakody, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response
par un voyageur
Publié le 7 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2024 par supun , Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. we are looking forward your next visit.
par un voyageur
Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
せんべい布団が 寝にくかったです!