Note fondée sur 551 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 nov. 2024
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2024
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Excellent room and property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Vivian Sullivan - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Room quiet and clean - bed comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Vivian Sullivan - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you taking the time to give us valuable feedback. We appreciate your feedback.
par un voyageur de Holland
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
The front desk people were amazing and I love that it was so clean AND dog friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Vivian Sullivan - General Manager, Gestion de l’hôtel
We are so happy you and your furry friends were so pleased with your stay! I will communicate the encouraging things with my time about what a wonderful experience you had. Come see us again soon.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Staff was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par HI&S Team, Gestion de l’hôtel
Thank you william p for the great review
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Vivian Sullivan - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know your stay was great!
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Breakfast was excellent. Restrooms and pool area were clean. Property was hard to find. Signage from main Road was lacking. I am not a physically challenged person but I'm somewhat older. Toilet in suite was exceptionally low I thought. It would have been good to have grab bars.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par HI&S Team, Gestion de l’hôtel
Thankyou JEFFERY for the feedback and rating review
par un voyageur de Ridgefield
Publié le 28 juill. 2024
Our room smelled terribly of dog pee, we asked for a different room and we were told that’s not possible, so we left to a different hotel. Hopefully we’ll get our refund soon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par HI&S Team, Gestion de l’hôtel
Thank you Dianiela for the feedback. The team strives to make every stay a 5/5 and we do apologize that you didn't feel that your stay met that criteria. We do hope that the team was able to assist you with any questions/concerns as soon as they were informed
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
They could cut back on the water-softening treatment overall.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par HI&S Team, Gestion de l’hôtel
Thank you Cynthia for the feedback and for the very nice rating review.