Note fondée sur 7 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
50 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2020 sur Expedia
Everything is good, clean, good food in restorant qnd cheap. Ni e wiew in ocean
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2019 sur Expedia
Zimmer und Personal sehr gut. Frühstücksbuffet gute Auswahl und Qualität. Restaurant Abends Qualität und Quantität mäßig und dafür extrem hohe Preise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2019 par Director of Marketing and Communication , Gestion de l’hôtel
Ehrenwerte Gäste, hallo!Vielen Dank für die Auswahl des Hilton Yilin Hotel in Chunxiao Shimao, Ningbo. Hilton Yilin ist bestrebt, personalisierte Service -Erfahrung für Gäste zu schaffen, die sich an das Service -Konzept von "sorgfältig und rücksichtsvoll" halten.Wir begrüßen Sie herzlich und freuen uns auf Ihren Aufenthalt, wünschen Ihnen ein glückliches Leben!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2019 sur Expedia
很不错的一次住宿,酒店离赛道近,交通方便,这边绿化做的很不错,早上起来空气很新鲜,房间住的很舒服。曲奇很好吃。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2019 par Cherry Zhou 市场传讯总监, Gestion de l’hôtel
尊敬的客人:您好!非常感谢您在百忙之中抽空向我们反馈您的在店感受,很高兴看到您对酒店的认可。希尔顿逸林秉承“细致入微,体贴入心”的服务理念,致力于为宾客打造个性化的服务体验。我们真诚的欢迎并期待您的再次光临!
1 sur 5
par un voyageur

フロントの対応がクソ過ぎる

Publié le 14 oct. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2018 par CZ, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thanks very much for your review! We are very sorry for your unpleasant experience in hotel, your comments about the front desk service we will make more training to improve the service skills. Hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Ningbo. Sincerely, Cherry Zhou Director of Marketing and Communications
4 sur 5
par un voyageur

Professional hotel with good facilities

Publié le 30 août 2018 sur Hotels
Business trip and had no overnight plans and this hotel was very close. Service staff were very good and spoke good English. I had a room with a sea view which was spectacular. Coffee pod machine and plenty of bottled water. Bathroom was very nice with good quality fittings all round. The only negative was that the air conditioning never really got cold enough for my taste and the overall temperature of the hotel was high and combined with the humidity was a little uncomfortable. For sure it would be better when the temperatures temper.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2018 par DoubleTree by Hilton Ningbo-Beilun, Gestion de l’hôtel
Dear Guest: Thanks for your time and comments. We are very sorry you were unhappy with our air-conditioner. We will keep your comments in mind while we work to improve our guest experience. We hope you’ll stay with us again soon and tell us what you think about our improvements.
2 sur 5
par un voyageur

Very far from city with no shops nearby

Publié le 6 janv. 2017 sur Expedia
Contre : Room dirtiness is an absolute must.
Emplacement : Nothing
It's at least 1.5-hour drive from city. When we checked in the room, there was a towel on the sofa and an empty water bottle hidden behind the curtain. No shops nearby and very difficult to ask taxi to pick up. Absolutely did not fulfill the expectation of a Hilton brand. Would never go back again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2017 par Marcom Department, Gestion de l’hôtel
Dear guests, thank you very much to come to DoubleTree by Hilton Ningbo Chunxiao. We are sorry for your feelings of staying and will make every effort to improve the hotel product quality and service levels. Thank you very much for your stay. And look forward to your next visit.