Note fondée sur 327 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
76 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par dupuis de joliette qc

besoin sans faute dune location auto

Publié le 9 oct. 2013 sur Hotels
en famille c parfait seule non pas du tout
3 sur 5
par dupuis de joliette quebec

hotel bien mais besoin sans faute de taxi

Publié le 7 oct. 2013 sur Hotels
tout est loin hotel ennuyant manque dactiviter pour personne seule cest pas la place du tout
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Best trip ever
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par CPVR Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us for your stay and for your review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
I came as a solo traveler and everyone was so welcoming and nice. The front desk called all my taxis services and made sure I was okay throughout my stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par CPVR Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for your review.
5 sur 5
par un voyageur

Bom custo-benefício

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Hotel com boa infraestrutura. Apartamento com banheiro, sala e cozinha. Áreas de piscina boas e ótima localização para quem está de carro.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par RedAwning Team, Gestion de l’hôtel
Obrigado pelo seu comentário! Ficamos felizes em saber que você gostou da infraestrutura do hotel e das áreas de piscina. É ótimo saber que a localização foi conveniente para quem está de carro. Esperamos recebê-lo novamente em breve!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Weather is always great! Nice restaurant the kids had a lot of fun in the pool
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par CPVR Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for your review.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
I personally did not like anything other than the only restaurant that is on the hotel. The food was pretty good. Lack of communication. No one on site to help you. Women in the front are not too welcoming. Not really a safe environment if your traveling by yourself
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par CPVR Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for your review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
The mattress sags in multiple places. The sofa does too. They didn't have supports to make the sofa or the bed firmer. I ended up with terrible back pain. While the main gate has a security guard the other gate was open several times. The empty lot next to the hotel is terrible. Needs your attention.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par RedAwning, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We apologize for the discomfort you experienced due to the mattress and sofa. We will address these issues to ensure firmer support is available. Additionally, we will review the security measures for the gates and the condition of the adjacent lot. Your comments are valuable, and we are committed to improving our guests' experience. Thank you for bringing these matters to our attention.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Large room, nice bed, multiple bathrooms, smart TV, good restaurant and pools, nice staff, car rental on site
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par CPVR Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for your review. We hope to see you again!