Note fondée sur 260 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
60 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2021 par Perle d'Or, Gestion de l’hôtel
Dear Denis , thank you for your review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2020 par Team Perle d'Or, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we appreciate it .
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2020 sur Expedia
Les photos mises sur le site internet ne sont aucunement représentatives des lieux physiques et des chambres. Pire chambre que j’ai eu dans toute ma vie.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2020 par Perle d'Or Team, Gestion de l’hôtel
Bonjour, merci pour votre avis. Nous proposons 5 types de chambres différents. Il semble que vous ayez choisi la chambre la plus simple et que vous vous attendiez à la chambre la plus chère. Il est important de regarder correctement les types de chambres et les descriptions pour éviter des malentendus comme celui-ci.
2 sur 5
par un voyageur

One of the worst hotel I've ever been

Publié le 9 janv. 2020 sur Hotels
One of the worst hotel I've ever been. Let's start with some facts: - They forgot us at the airport. Our flight was delayed, obviously we couldn't let them know before landing and they didn't check on their side, even though they had our flight number and everything... We took a cab - Arriving at the hotel. It was like a dead restaurant and bar were waiting for us at the reception (which is outside). The girl found our booking and she's asking for 100 USD more. It's a "caution". It's new. Why not, but still a surprise - We arrive in the room, we try to take a shower. NO HOT WATER. Not even warm water, just chill water. The manager came to see us to welcome us and she said "it's normal, it's like that everywhere in the island". False. It's not. We went to other other hotels to see some friends and there is hot water. Also, if you go to eagle beach, the public shower is warmer than the one from the hotel. Anyway, let say it was chill all the time - The room is really small, not dirty, but clearly old and need to be renewed, like the rest of the hotel - The swimming pool smells like hell the cleaning product... We tried it once, it was colder than the sea. Just go to the sea - The restaurant of the hotel is really cheap, good thing, but after 2 nights of "sticks", you'll want something else, for sure... - The buffet for the morning is poor, not awful, but not a lot of choice - The sound isolation is poor I can't recommend this hotel, for few more bucks go somewhere else.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2020 par Perle d'Or Team, Gestion de l’hôtel
Hi Alexandre, thanks for taking your time to write about your experience at Perle d'Or hotel. Our shuttle driver, Rudy, was at the airport when you arrived with a sign with your name on it. You guys walked by him and went your own way. He confirmed this because afterwards he saw you at the hotel and he told the manager. As a matter of fact, he stood there waiting for more than one hour just for you until there was nobody else coming out of the arrival hall. Online it clearly says that we ask for a security deposit of $100, which is pretty normal. Perhaps you missed this information. Indeed there is no hot water, that's why our room prices are also lower than other hotels that do have hot water. About the restaurant, we are of the opinion that for a breakfast which is included in the stay, the variety of food is very good. scrambled Eggs and boiled eggs, bread, bacon or sausages, pancakes, cereal with milk, fresh fruit, coffee and tea.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2019 sur Expedia
Le personnel était au top tout était nickel. le seul bémol pas de yaourt au pti dej mais c'est un détail et très peu de choix à la carte malgré une cuisine excellente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2019 par Team Perle d'Or, Gestion de l’hôtel
Hi, Thanks for taking the time to write about your experience at Perle d'Or . We continue to do our best improve our services and products.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 avr. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Ste-Victoire de Sorel

Publié le 14 mars 2019 sur Expedia
Très convivial! Tout le monde est vraiment gentil. La nourriture est excellente. Il y a une navette pour aller a la plage et en ville. C'était parfait!
4 sur 5
par un voyageur

Bel hôtel 10 min de taxi pour aller a Eagle beach.

Publié le 21 nov. 2017 sur Expedia
Super séjour mais étant donné que l'hôtel est isolé une location de voiture pour visiter s'avère quasi necessaire... le personnel est accueillant Rudy est super au bar! Belle île belle plage propre .
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2023 sur Expedia
That's horrible. It shouldn't be for vacation rentals, only drugged people can be there.