Note fondée sur 29 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
92 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2024 sur Hotels
Betjening uten verken kunnskap eller erfaring,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2019 sur Hotels
Hyggelig hotell med fantastisk beliggenhet, god mat og vennlig personale. Men rommet og badet holdt ikke den standarden som prisen skulle tilsi. Ingen perm med informasjon, sengen hadde løs overmadrass som ikke lå i ro, og hodeputen var klumpete og ubekvem. Badet var knøtt lite og «hytteaktig» spartansk. Kort sagt: Dårlig samsvar mellom standarden på rommet og prisen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2019 par ., Gestion de l’hôtel
Tusen takk for tilbakemeldingen:) Vi jobber stadig for å bli bedre:)
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2019 par ., Gestion de l’hôtel
Thank you so much:)
4 sur 5
par un voyageur

Flott turterreng

Publié le 30 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2019 par ., Gestion de l’hôtel
Thank you so much:)
2 sur 5
par un voyageur

Vinteren-kanskje, sommer 2019 definitivt nei.

Publié le 29 juill. 2019 sur Hotels
42 varmegrader på romet, sliten hotell som ikke tilsvarer en alt for høyt pris. Sikt på byggeplass og busser fylt med turister. Ikke akkurat det man forventer fra "Rondablikk". Så nei, ikke igjen. Bortkastet tid.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2019 par Ina, Gestion de l’hôtel
Thank you and welcome back!