Note fondée sur 869 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Pire motel de ma vie
Publié le 9 juill. 2023 sur HotelsCafards, saletés, megots au sol, draps troués, toilettes sales et deja utilisés, une des deux chambres ne s'ouvraient pas, il est preferable de dormir dans sa voiture c'est plus sur a tous les niveaux.
Nous avons fait constaté les dégâts par les femmes de chambre, le personnel de l'accueil ainsi qu'un agent de sécurité, tous se rangeaient de notre avis; nous sommes partis et attendons le remboursement...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, We appreciate you taking the time to provide your thoughts.You have every right to be disappointed with your stay. Each room should be thoroughly cleaned and prepared before it is offered to a guest. Our hotel clearly didn't meet your expectations, and let us assure you, it doesn't meet ours either. Your comment has been passed on to the cleaning and maintenance supervisors, and our front office staff, and we shall use it to improve our services. We will be sure to double-check each room prior to occupancy.Please be assured that we take your feedback seriously, and we will investigate and take appropriate action to rectify the issues you experienced. We value your business and would like to assure you that this is not reflective of our usual standards. We understand that your overall experience fell far below your expectations, and we are committed to making improvements to ensure that this does not happen in the future. We hope to have the opportunity to serve you again in the future and provide you with the exceptional stay you deserve. Once again, we apologize for the inconveniences you faced during your stay, and thank you for bringing them to our attention.
par un voyageur
A éviter absolument
Publié le 24 juill. 2022 sur HotelsQuand nous sommes arrivés l’hôtel était très sale de l’extérieur avec plein de personnes un peu douteuses a l extérieur de leurs chambres. Dans la chambre il y avait des trous sur la couverture du lit, les draps étaient tachés, on s est posé la question étaient ils propres? La chambre était dans un état assez misérable. Nous avons demandé une autre chambre qui n’était pas prête. Ils nous en ont donné une troisième : un des deux lits avec les draps propres, l’autre avec les draps tachés, la lumière de la salle de bain ne marchait pas, il n’y avait pas de serviette il a fallu qu’on en demande et il y avait trois cafards dans la chambre. Il était 22 heures passées mais si il avait été plus tôt nous aurions demandé le remboursement et serions partis de cette endroit vraiment affreux. Non seulement les chambres n’était pas propre mais en plus de ça nous ne nous sommes pas sentis en sécurité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Charlotte,Guest satisfaction is top priority at our hotel; for that reason we truly appreciate your comments regarding our hotel. We hope to see you again and that you will be truly impressed with our continued improvements.
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2022 sur Expedia
Vraiment si vous êtes extrêmement mal pris au pire dormez dans votre véhicule!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Stéphane,Your voice is very important to us and we are continuously striving to improve upon the guest experience. Thank you for rating your stay and providing us insights regarding our hotel. Our goal is for every guest to have a convenient and accommodating experience so we thank you for sharing.
par un voyageur
Publié le 5 août 2019 sur Hotels
Chambres très propres, lits confortables mais gros problèmes de cafards dans la chambre...
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sirena,We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us! It was our pleasure to host you, and we hope to welcome you back soon for another fantastic experience!
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Tonya,We are thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay with us! Should you ever plan to visit us again, please don't hesitate to reach out.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Awful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Eric, We're disappointed to hear that your stay fell short of expectations. Your feedback is valuable to us as we continually strive to improve our services. Please reach out to management directly to further discuss your experience.
par un voyageur de Florence
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Glass was broken ac didn’t work no hot water
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jimmie, We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Your feedback is valuable, and we will address these issues promptly. Management can provide further assistance if needed. Thank you for bringing this to our attention.
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Antonia,We're sorry to hear that your experience was not up to our usual standards. Please reach out to us with any feedback you may have so we can address the issues. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a much-improved stay.