Note fondée sur 939 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 mars 2023 sur Expedia
Pas de serviettes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear jean clement,Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience you faced regarding the absence of towels during your stay. We take our guests' feedback seriously and we are sorry that we fell short of your expectations. Please know that we have shared your comments with our housekeeping team and we will make sure to take steps to prevent similar occurrences in the future. Please visit us again.Sincerely,Hotel Manager
par pierre de bourg en bresse
Publié le 29 sept. 2015 sur Hotels
Odeur infecte dans la chambre. Moquette sale et tachée, draps d'une propreté douteuse. A éviter à tout prix !
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de PERPIGNAN FRANCE
Bonne nuit d'étape
Publié le 23 mai 2015 sur Expedia
Pour : Calme - Parking - proche de la route mais assez à l'écart pour limiter le bruit.
Petit déjeuner copieux.
Etape entre CHARLESTON et DAYTONA.
Un des moins chers du voyage et peut-être le mieux.
par un voyageur
Mauvais endroit
Publié le 7 août 2014 sur HotelsHôtel situé à un carrefour. Très bruyant.
par Lalardie
Assez proche du Kennedy Space center
Publié le 26 avr. 2012 sur HotelsEmplacement de l' hôtel
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Darryl,Thank you for choosing our property.We are very sorry that we did not meet your expectations.Your ratings are very important to us, as they will help us to improve our services and our guest experience even more.We hope that you will visit us again.SincerelyHotel Manager
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,"We’re delighted to hear you enjoyed your stay. Thanks for the 10 out of 10 review—it means a lot to us!"Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur de Jamaica
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Nice and accommodating. Excellent choice for the money!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Maxim,Thank you for the great feedback! We’re thrilled to hear you found our hotel nice and accommodating, and that you felt it was an excellent choice for the value. We aim to provide a comfortable and enjoyable stay at a great price, and it’s wonderful to know we succeeded. We look forward to welcoming you back for another stay!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
It was super sketchy and we left after two hours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear stephanie,Thanks for choosing our hotel. I’m pleased that you had a generally good experience with us, but I’m very concerned that we didn’t live up to your standards or expectations. We have forwarded this issue to the management team. Trust us with your stay in the future for excellence beyond measure. Please stay with us again.SincerelyHotel Manager
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Decent room at a reasonable price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Dr. Gregory,Thank you for the stay at our hotel. I’m so pleased you had a completely positive experience with us and enjoyed our services. We are glad to note that you found our clean, comfortable hotel with a great price. We certainly try our best to offer the best and certainly the most comfortable stay possible. We hope to see you again soon. SincerelyHotel Manager