Note fondée sur 929 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
ils n'ont pas nettoyé la chambre pendant 3 jours
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine,Thank you for your review. We apologize for any gaps in service, but your feedback will help us evolve as a resort and improve our hospitality. We hope you give us another chance in the future for an opportunity to provide an excellent experience.Sincerely,Fox Ridge ResortGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Le bâtiment est très ancien, la douche est très faible débit. Personnel à l'accueil très chaleureux, bonne installation extérieur pour les enfants. Bon déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Francis,Guest satisfaction is important to us, so we're happy to hear our friendly staff and fun outdoor space added to your experience. However, we apologize for any issues with the shower and for any concerns about the age of the property. We'll keep your comments in mind for future updates, and we hope you'll consider staying with us again should you be back in the area.Sincerely,Fox Ridge ResortGeneral Manager
par un voyageur
Un peu vieux mais bien et propre
Publié le 15 sept. 2023 sur HotelsBel location, près des restaurants, des Outlets. Un vieillot comme endroit mais bien, propre et confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Genevieve, Thank you for taking the time to share your experience with us! We're thrilled you were comfortable during your stay with us, and we appreciate you mentioning our high standards of cleanliness. Additionally, location is one of the most important aspects of a trip, so we’re glad you could experience all the convenience ours affords our guests! Take care, and know we'd be thrilled to welcome you back anytime your plans bring you this way.Sincerely,Lori DeiterGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 4 août 2023 sur Expedia
J’ai bien aimer les matelas très moelleux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Julie,We are very grateful we had the opportunity to host you. Our team is delighted the mattresses were to your liking. We hope you left feeling better than when you arrived and hope to welcome you back soon.Sincerely,Gary LavoieGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 23 mai 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Petites vacances à deux
Publié le 17 févr. 2023 sur HotelsLa propreté de la chambre pourrait être mieux, surtout les racoins et le long du mur.Les draps sont propres et blancs, ils ont un déjeuner dépanneur, mais ce qui aurait dû être chaud ne l'était pas. Ils ont beaucoup de collation par contre, pomme, yogourt, fromage emballer de compagnie, lait, le café et thé ils en n'ont tout le temps.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We're delighted you had an overall good time at Fox Ridge Resort. Thank you for being our valued guest and sharing your feedback, as we constantly improve and enhance our guest experience. Welcoming you back would be a pleasure, so please return soon for an even better visit.Sincerely,Matt LymanGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2023 sur Expedia
Superbe vue sur les montagnes. Déjeuner généreux et copieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2023 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Lyne, Thank you for taking a moment to share your experience with us. We appreciate you shining the spotlight on our delicious breakfast offerings and the spectacular views. It was truly a pleasure having you here with us, and we hope to see you again in the future for another visit!Sincerely,Matt LymanGeneral Manager