Note fondée sur 894 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 3 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2022 par Front Desk , Gestion de l’hôtel
Dear Guagnadjo,
Thank you so much for choosing to stay with us at the Best Western Plus in North Haven and for taking the time to leave us a rating! We are so pleased to hear that you enjoyed your stay! We hope you will consider staying with us again in the future.
Yours in Hospitality,
Julia Cagnetta
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
The room smelled terrible (mainly humidity). The carpet looked like it was very dirty. Bathroom was clean with nice towels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par PD, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine,On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.If I can provide any assistance, please don't hesitate to contact me directlySincerely,Penny DamioGeneral ManagerBest Western Plus North Haven Hotel
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Dear Eric, I am sorry we did not meet your expectations.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Clean comfortable relaxing room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Dear Dorothy, thank you for 5 out of 5! Hope to see you soon.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
It’s okay for one or two nights.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Dear Rosa, thank you for choosing to stay with us!
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
I really enjoy the pool and was able to have a relaxing weekend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Dear Ivette, thank you for staying with us and I am glad you were able to enjoy our oversized pool!
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Dear Elcy, I am sorry to read that we did not meet your expectations.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Lobby was new. Everything else was outdated and dingy. Our room smelled musty and was humid despite AC. We found a used vape and some condoms behind our tv. Pillows are flat and terrible. The hotel is set up like a maze. The elevator is no where near the lobby. Train was an unexpected noise during the night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Dear Casey, I am sorry to read that you did not enjoy your stay!
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Dear John, I am sorry to read that we did not meet your expectations.