Note fondée sur 707 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The hotel needs some renovation.
par un voyageur
Great stop
Publié le 18 août 2024 sur HotelsStaff was very friendly and helpful.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Decent for the price
Publié le 12 août 2024 sur HotelsThe wall unit was on AC full blast when we walked in. I tried to adjust it to low heat, but a burning smell came from the unit. I could not get it to turn off or go to fan. It blew both cold and hot air at the same time. We were on the third floor, I cracked the window for the burning smell and discovered there was no screen in my windows. The elevator is very old and the lighting gave an eerie feeling. Aside from that, the hotel was nice. I felt a little unsafe after leaving the lobby at 9:00 pm with my daughter, and just made sure to be aware of our surroundings.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Good price, clean. Beds were a little hard for my liking.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
The TV only has one channel and you can't change any of the inputs if you want to hook up your laptop to watch something. The continental breakfast was extremely limited, sad really, not to mention the spoiled milk. We had to ask for our room to be cleaned even though we had gone out multiple times for long periods of time without the do not disturb sign on our door. It was haphazardly taken care of after we asked. We will not be returning.