Note fondée sur 839 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Mauvaise expérience

Publié le 20 avr. 2023 sur Hotels
Notre séjour n’a pas été positif car la chambre à côté le couple se chicanait, se battait et on mis la musique très forte nous avons quitté l’hôtel vers 11 hrs on ne se sentait pas en sécurité. Là jeune réceptionniste nous a informé que l’hôtel était complet. Comme on se sentait pas en sécurité nous avons chercher un autre hôtel. Je ne réserverai plus jamais à cet hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2023 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Je suis désolé d'apprendre que votre séjour n'a pas été agréable à notre hôtel. Je comprends que le bruit des autres clients a rendu votre séjour difficile et je m'excuse pour cela. Nous nous efforçons de garantir la sécurité et le confort de tous nos clients, mais malheureusement, il peut y avoir des situations qui échappent à notre contrôle. J'espère que vous avez pu trouver un autre hôtel où vous avez pu passer une nuit paisible et je suis désolé de ne pas avoir été en mesure de répondre à vos attentes. Nous apprécions vos commentaires et nous allons travailler à améliorer notre service pour éviter que cela ne se reproduise à l'avenir.
5 sur 5
par un voyageur

Excellent

Publié le 17 mai 2018 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2024
The place was so noisy my wife an i checked out at 1 am an drove home. We will never stay there again an we shouldn't be charged for the room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2024 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
I sincerely apologize for the discomfort you experienced during your stay. It’s unfortunate to hear that noise levels affected your visit so significantly, prompting you to check out early. Your comfort is our priority, and I regret that we did not meet your expectations.Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to regain your trust in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
It was very convenient to the House of Blues. It is easy to get in and out of, plenty of parking, felt very safe. Its older but our room was very clean. Beds were great. Everything worked perfectly. Can't say enough about the staff! Girl at the front desk needs to teach the rest of the world hiw to be friendly and nice. She was AWESOME!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us. We’re delighted to hear that you found our location convenient to the House of Blues and appreciated the ample parking available. It's wonderful to know that you felt secure during your visit and that your room met your cleanliness standards. We’re especially glad to hear you enjoyed the comfort of our beds and that everything functioned to your satisfaction.Your kind words about our staff truly mean a lot to us! We take great pride in providing excellent customer service, and it’s fantastic to hear that our front desk team made such a positive impression on you. Thank you again for your review, and we look forward to welcoming you back in the future!
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Floor was gross. Air was off then terrible. Believe it or not the sink was the cleanest part in the room. Floors were grimy. Beds hard as can be.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience with us. We’re sorry to hear that your stay did not meet your expectations, particularly regarding the cleanliness of the floors and the comfort of the beds.Please know that we take your comments seriously, and we will address these issues with our housekeeping team to ensure that we maintain the highest standards for our guests.We strive to provide a comfortable and pleasant environment, and we’re disappointed that we fell short during your visit. If you choose to stay with us again, we would be grateful for the chance to provide a much better experience.Thank you once again for your feedback.