Note fondée sur 940 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Fantastic. Freshly renovated (still working around) extra clean and staff is helpful and dedicated. Will definitely return if we come back in Vancouver.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Nice hotel and room. But very close of highspeed road
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brande Terris-General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review.
par un voyageur
Convenable pour 1 nuit
Publié le 2 août 2024 sur HotelsNuit de passage avant de rejoindre Vancouver
Confort relatif
Vétuste
Très bruyant : entre 2h et 4h un énergumène a hurlé et tambouriné à 1 porte
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Brande Terris-General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I apologize for the overnight issues and hope our Associates were able to take care of it for you.
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Très bien situé et belle chambre propre.
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Perfect for us!
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 22 août 2023 sur Expedia
Hotel is really nice and clean.
par un voyageur
Publié le 7 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2023 par leo, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay with us . Hope to see you again soon
par un voyageur
Publié le 29 août 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2022 sur Expedia
probleme de television obliger de changer de chambre hôtelneuf mais manque d'entretien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2022 par GSM, Gestion de l’hôtel
Dear Thi,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Microtel Inn & Suites by Wyndham Oyster Bay.
I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Your feedback is very important to us.
We have discussed these issues with staff, and assure you this won't happen again. Here at Microtel Inn and Suites by Wyndham, we continuously strive to meet your needs and expectations.
We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
Sincerely, Guest Services