Note fondée sur 95 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 févr. 2019 sur Hotels
Très bon accueil dès l'aéroport (van réservé à l'avance pour 40$ l'aller) et à l'hôtel bien reçus (mais ne pas être pressés !)
Chambre en rez de jardin au bord de la piscine principale (attention un peu bruyant et le personnel de chambre commence le ménage très tôt)
Nous avons upgradé du BB en All inclusive moyennant finance et c'est obligé car pas grand chose dans les alentours.
Mauvaise surprise certains jours de voir des locaux venir passer la journée en groupe et se rendre malade à boire de l'alcool jusqu'à ne plus tenir debout.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2019 par Stephan Sandmann, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to share your experience and for your wonderful recommendations!
Fantastic to see that you had a great time!
Sunny Regards
par Alain de BEHLENHEIM
Parfait
Publié le 14 mai 2015 sur HotelsEndroit très calme, belles piscines, personnel très serviable, bons repas aux buffets, bien qu'en all-exclusive on n'ait pas droit au vin et à certains apéritfs.
Ne parle pas du tout français.
par un voyageur
Over priced rundown hotel
Publié le 23 déc. 2023 sur HotelsWe booked this hotel for our last night in Sri Lanka and it was by far the most rundown hotel we have stayed in.
We booked the most expensive ($260 per night) room that they offered “ beach villa”.
The room was in poor condition and looked nothing like a villa.
Tv didn’t work and bed sheets were old and room was not clean.
Ac blows directly on the bed so you can choose to either be freezing or be super hot.
The hotel is on the beach but far from easy access to anything near by.
Dinning options are at the buffet only and it’s like a 2 star restaurant.
The buffet is $15 per person, kinda high for the quality of food and giving the fact you are in Sri Lanka.
This hotel would be ok for $40 per night for someone that is on budget.
$260 per night in Sri Lanka gets you by far nicer accommodation.
par un voyageur de Melbourne
Publié le 14 mars 2020 sur Expedia
Very spacious property even when near full occupancy. Staff always attentive and going extra mile. Good choice of food at buffet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2020 par TP, Gestion de l’hôtel
Dear Ciaran,
Thank you for your kind comments. I will be sure to let our staff know how much of an impact they made on your experience. We are always pleased to be your second home when you're in the area.
Ayubowan
Tony Perera
par un voyageur
Publié le 2 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2020 par TP, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for the first-class rating and recommendations.
Glad to know that your stay was really good.
Ayubowan
Tony Perera
par un voyageur
Publié le 2 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2020 par TP, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for the excellent rating and recommendations!
Glad to know you enjoyed the stay.
Hope your next trip is not far away.
Ayubowan
Tony Perera
par un voyageur
Overall good but they have a lot to learn.
Publié le 2 oct. 2019 sur HotelsOverall good. They have a lot to learn regarding food selection compared to other all inclusive holidays we have taken especially Turkey. We booked B&B but were informed that we should take all inclusive as it represented good value. We don’t agree £70 each per day wasn’t good value at all unless you wanted to snuff yourself or get outrageously drunk!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2019 par Tony Perera, Gestion de l’hôtel
Dear Grahame, thank you very much for taking the time to rate your experience with us!we will certainly take your feedback and share to improve ourselves. We look forward to welcome you once again, if your travel plans bring you back to Sri Lanka! Sunny Regards
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2019 par Stephan, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the perfect rating!
We are excited that you had a wonderful experience!
Sunny Regards
par un voyageur
Publié le 31 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2019 par Stephan, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback!
par un voyageur
Publié le 21 août 2019 sur Expedia
Everything was perfect in this Hotel. We loved it there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2019 par Stephan, Gestion de l’hôtel
Dear Christian,
thank you so much for the kind praise and the time taken to share your experience!
We are grateful that you had a fantastic time!
Sunny Regards!