Note fondée sur 969 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2023 par Relations Team Manager. , Gestion de l’hôtel
Thankyou for writing a review of your stay! We are very pleased to hear you enjoyed your stay with us at Campanile Northampton.
5 sur 5
par george de st hilaire la treille

Publié le 31 oct. 2015 sur Hotels
Good hotel well placed with easy access to the motorway and nearby town would recommend to friends
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de b

hotel proche du circuit silverstone et de luton

Publié le 6 oct. 2015 sur Expedia
Pour : bien placé resto le soir
Contre : propreté et parler francais
rien a ajouter facile a trouver et proche de lieu stratégique
5 sur 5
par DENIS de BRUZ

Nuit étape

Publié le 2 nov. 2014 sur Hotels
arrêt pour une nuit avant de rejoindre Liverpool. Parfait car proche de l'autoroute et disposant d'un restaurant.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par Pierre de Strasbourg

Publié le 2 déc. 2013 sur Expedia
Pour : Confortable and quiet room : close to the highway but no inconvenience due to that. Good price for hotel services
Emplacement : Close to highway and just a few minutes from Northampton downtown
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Relations Team Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your review of our hotel during your recent stay. We are disappointed to read your feedback related your room, we have passed this information to the designated departments to review your feedback. It is with guest feedback and reviews we are able to improve our product and service. We hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Relations Team Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your review of our hotel during your recent stay. We are disappointed to read your feedback related your room, we have passed this information to the designated departments to review your feedback. It is with guest feedback and reviews we are able to improve our product and service. We hope to see you again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Relations Team Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking your time and leaving us a review and feedback. We are delighted to hear that we have exceeded your expectations and you had a pleasant stay at Campanile Northampton. We hope to welcome you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Bigger towels pls.

Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
Room is basic and clean but they really need to provide bigger towels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for review of the Campanile Northampton Hotel. We appreciate all guest feedback and their reviews, we will have pass the relevant information to the designated departments for review. We are always trying to better our facility and services and its with guest feedback we can achieve this. We hope to host you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Relations Team Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your kind review of your stay at Campanile Hotel Northampton. We are pleased to read you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you on your next trip to Northampton.